در آخرین دیدار هفته پنجم مسابقات لیگ برتر تیم فوتبال استقلال در ورزشگاه آزادی میزبان تیم ماشین‌سازی تبریز است.

منصوریان تشنه نخستین پیروزی در لیگ / آبی ها قبل از دربی می برند ؟به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،آخرین بازی هفته پنجم مسابقات لیگ برتر روز یکشنبه بین دو تیم استقلال و ماشین‌سازی تبریز در ورزشگاه آزادی ساعت 18:45 برگزار می‌شود.

تیم فوتبال استقلال تا هفته چهارم مسابقات نتوانسته بردی را در کارنامه خود به ثبت برساند و به همین دلیل در دیدار مقابل ماشین سازی به دنبال اولین برد است تا با یک روحیه قابل قبول در هفته ششم به مصاف حریف سنتی دیرینه خود برود .شاگردان منصوریان با برد در دیدار می توانند خود را از انتهای جدول جدا کنند و رفته رفته به مراحل بالاتر صعود کنند .البته استقلالی ها نیز باید این مساله را در نظر بگیرند که ماشین‌سازی تبریز حریف دست و پا بسته‌ای نیست و این تیم با با 5 امتیاز در رده دهم جدول قرار دارد.از طرفی منصوریان با جذب حقدوست و پادوانی درصدد است تا با قوای هر چه بیشتر برای گرفتن سه امتیاز بازیکنان خود را به میدان بفرستد .

از طرفی مسئولان باشگاه ماشین سازی نیز در زمان پایانی نقل و انتقالات نیز تغییراتی را در تیم خود ایجاد کردند . سعید دقیقی و جلال رافخایی دو مهاجمی هستند که در دقایق پایانی نقل و انتقالات از ماشین‌سازی جدا شدند و بر همین اساس امکان دارد فضای آرامی در تیم حاکم نباشد اما در هر صورت بازیکنان ماشین سازی در بازی مقابل استقلال انگیزه زیادی برای برد دارند.

آندرانیک تیموریان کاپیتان تیم ملی که پیش از شروع لیگ بحث حضورش در استقلال شنیده می شد در حال حاضر در ترکیب ماشین سازی قرار دارد و این بازیکن باید مقابل تیم سابقش قرار بگیرد. همچنین حضور پیام صادقیان به دلیل پرسپولیسی بودنش انگیزه زیادی را در این بازیکن ایجاد می کند تا وی با تمام هر چه بیشتر در بازی مقابل استقلال به میدان برود .از طرفی حضور مانوئل فرناندز دروازه‌بان لالیگایی ماشین‌سازی هم در این مسابقه دیدنی خواهد بود چرا که اهالی فوتبال دوست دارند عملکرد این دروازه‌بان را با سیدمهدی رحمتی در استقلال مقایسه کنند.

در هر صورت علیرضا منصوریان در اولین روزهای حضورش در استقلال قول برد در دربی و البته بازی های زیبا را به هواداران داده است و بر همین اساس سرمربی استقلال باید اولین بردش را قبل از دربی بدست بیاورد تا تیمش در آرامش  و با روحیه خود را برای رسیدن به دربی پایتخت آماده کند.


یکشنبه 21 شهریور 95

استقلال تهران – ماشین‌سازی تبریز – ورزشگاه آزادی تهران ساعت 18:45


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار