ترامپ: اگر کلینتون به کسی تیراندازی کند، باز هم بازداشت نمی شود

نامزد جمهوری خواه انتخابات آمریکا باز هم رقیب دموکرات خود را هدف حملات لفظی قرار داد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از سی ان ان، "دونالد ترامپ،" نامزد جمهوری خواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا روز گذشته اعلام کرد: "اگر هیلاری کلینتون در انظار عمومی هم به سمت کسی تیراندازی کند، باز هم بازداشت نمی شود."

وی این اظهارات را در ارتباط با استفاده کلینتون از ایمیل شخصی برای امور کاری در دوران سمت وزیر امور خارجه آمریکا مطرح کرد و برای تصمیم مقامات فدرال در خصوص پرونده ایمیل های وی اظهار تأسف کرد.

ترامپ با اشاره به کلینتون گفت: "از او به شدت محافظت می شود. او می تواند در حال حاضر وارد این مکان شود و در مقابل دیدگان 20000 نفر از مردم، به سمت یک نفر تیراندازی کند و درست وسط قلبش را هدف قرار دهد؛ اما بازداشت نشود."

اظهارات روز گذشته ترامپ، جملات وی را در ماه ژانویه سال جاری میلادی (حدود 8 ماه پیش) در ایالت آیووا تداعی می کند. وی پیشتر گفته بود: اگر در یکی از خیابانهای پر رفت و آمد نیویورک بایستد و به سمت یک نفر تیراندازی کند، هیچ کدام از حامیانش را از دست نمی دهد.

ستاد انتخاباتی دونالد ترامپ تاکنون بارها از هیلاری کلینتون به خاطر پرونده ایمیل هایش و همچنین برگزار نکردن یک کنفرانس مطبوعاتی در بیش از 250 روز گذشته انتقاد کرده است.

همچنین افشاگری های اخیر درباره ایمیل های این نامزد دموکرات و پرداخت مبالغ هنگفت بوسیله اهداکنندگان سیاسی به بنیاد کلینتون با هدف ملاقات با وزیر امور خارجه، در نظرسنجی های هفته های اخیر از محبوبیت وی کاسته است. 

رئیس پلیس فدرال آمریکا چندی پیش هیلاری کلینتون را از اتهامات وارد شده به وی تبرئه کرد. 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار