ثبت نام این سفر معنوی مهرو آبان امسال برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان،مدیر سازمان دانش آموزان استان گفت: مهرماه امسال ، اعزام کاروان‌های عتبات سازمان دانش‌آموزی با اولویت‌‌بندی ثبت‌نام برای مربیان، مدرسان پیشتاز و فرزانه، همکاران فرهنگی و دانش‌آموزانی که تابه‌حال اعزام نشده‌اند، انجام می‌شود.

محمدرضا عامریان افزود: سازمان دانش‌آموزی استان سمنان از تمام افراد دارای شرایط، برای اعزام در مهر و آبان ماه امسال در قالب چهار کاروان (دو کاروان دانش‌آموزی و دو کاروان همکار فرهنگی) ثبت‌نام به عمل می‌آورد.

وی همچنین برای اعزام این دوره از دانش‌آموزان به عتبات عالیات، اولویت را برای یاورمربیان پیشتاز و فرزانه و دانش‌آموزانی که مسئول فرهنگی گروه‌ها بوده و در این زمینه با سازمان همکاری داشتند، اعلام کرد.

عامریان با اشاره به اینکه تا دو سال گذشته سفرهای زیارتی و معنوی عمره مفرده از مهم‌ترین برنامه‌های اردویی سازمان دانش‌آموزی جمهوری اسلامی ایران به شمار رفته و سالانه یک کاروان 40 نفره نیز از استان سمنان به سرزمین وحی اعزام می‌شد، افزود: با توجه به لغو سفرهای عمره مفرده، موضوع سفرهای زیارتی عتبات عالیات در دستور کار سازمان دانش‌آموزی قرار گرفت.

وی بیان کرد: در سال گذشته با تلاش‌های انجام‌شده، چهار کاروان از دانش‌آموزان و مربیان عضو سازمان دانش‌آموزی استان سمنان به سفر معنوی عتبات عالیات اعزام شدند.

مدیر سازمان دانش‌آموزی استان سمنان با بیان اینکه سفرهای زیارتی این‌چنینی سبب پالایش و تکامل روح دانش‌آموزان می‌شود، خاطرنشان کرد: برنامه‌های ویژه‌ای را در این سفر معنوی برای دانش‌آموزان در نظر گرفته‌ایم که این سفر را در اذهان آنان به‌یادماندنی سازد.

عامریان با اشاره به اینکه ابعاد دینی و مذهبی دانش‌آموزان باید با شیوه‌های جدید و نو تقویت شود، اظهار داشت: دانش‌آموزان اعزام‌شده به سفرهای زیارتی، از سوی سازمان دانش‌آموزی رها نمی‌شوند؛ بلکه از آنان به‌عنوان الگوهای مناسب در سطح مدارس، برای دیگر دانش‌آموزان نیز استفاده خواهد شد.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.