فعال سوری: آتش بس مورد نظر آمریکا در سوریه به معنای حمایت از تروریست ها است

نماینده سابق مجلس سوریه اعلام کرد آتش بس مورد نظر واشینگتن در سوریه به معنای حمایت از گروه های تروریستی است.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی العالم؛ فیصل عزوز -- نماینده سابق مجلس سوریه -- گفت: آتش بس مورد نظر آمریکا در سوریه به معنای حمایت از گروه های تروریستی است.

فیصل عزوز در گفت و گو با شبکه تلویزیونی العالم از دمشق درباره تحولات میدانی در حلب سوریه گفت: گروه های تروریستی بیش از یک ماه است که امکانات نظامی گسترده ای را در اطراف حلب مستقر کرده اند و همچنین در این زمینه از حمایت های سیاسی و رسانه ای گسترده ای برخوردار بودند تا بتوانند اهداف خود را در حلب محقق کنند. این گروه ها شمار جنگجویان خود را تا بیست هزار نفر اعلام کرده بودند. ارتش سوریه به همراه دوستان و متحدان خود در طول این یک ماه نبرد به خوبی در برابر گروه های تروریستی ایستادند.ارتش سوریه توانست مواضع از دست رفته را از تروریست ها بازپس گیرد و حوزه تسلط ارتش بیشتر شده است. امروز شمار زیادی از مردم حلب از آزاد سازی جاده الراموسه خوشحال شده اند. این جاده اهمیت راهبردی در جابجایی کالا و مسافران میان حلب و دمشق و دیگر استان های سوریه دارد. ما پیش بینی می کنیم ارتش سوریه در این محور به پیروزی های بیشتری در شرق الراموسه برسد.

وی درباره درخواست جدید آمریکا برای برقراری آتش بس در سوریه گفت خواسته آمریکا برای برقراری آتش بس در سوریه فقط برای کمک به گروه های مسلح تروریست است تا محموله های جدیدی از کمک ها در اختیار این تروریست ها قرار گیرد. این آتش بس ها در گذشته ضربات سنگینی به مردم سوریه وارد کرده است. از آتش بس در حلب برای کمک به گروه های مسلح استفاده شده است. سوریه و روسیه مخالف ارسال کمک های بشردوستانه به نقاط مختلف سوریه نیستند. دولت و ارتش سوریه تعامل انسانی با گروه های تروریستی دارد و از آنها می خواهد که از مناطق خود خارج شوند تا کمک ها در اختیار غیرنظامیان قرار گیرد.دمشق و مسکو با ارسال کمک های بشردوستانه آمریکا برای گروه های تروریستی در شرق حلب به شدت مخالفند.

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار