جاده چالوس از ساعت 18 امروز تا یک بامداد شنبه یکطرفه شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،  سرهنگ محمدنژاد رئیس پلیس راه مازندران گفت: تردد انواع وسايل نقليه در محور کندوان از ساعت 15 امروز تا ساعت یک بامداد شنبه 20 شهریور از کرج به سمت چالوس ممنوع شد.

وی گفت: به منظور تخلیه بار ترافیکی مسافران در حال بازگشت از سفر ، تردد وسایل نقلیه ازساعت 18 امروز تا ساعت یک بامداد روز شنبه از مرزن آباد به سمت کرج نیز یک طرفه است.

سرهنگ محمدنژاد افزود: با توجه به پیش بینی ورود مسافران به مازندران برای تعطیلات عید سعید قربان تردد وسیله نقلیه از ساعت 15 روز دوشنبه 22 شهریورماه تا یک بامداد روز سه شنبه 23 شهریور از کرج به مرزن آباد ممنوع است.

رئیس پلیس راه مازندران گفت:به منظور تسهیل در بازگشت مسافران از مازندران به تهران، تردد وسایل نقلیه ازساعت 18 روز دوشنبه 22 شهریور ماه تا ساعت یک بامداد روز سه شنبه 23 شهریور ماه ازمرزن آباد به سمت کرج یک طرفه خواهد بود.

وی با بیان اینکه تردد انواع تريلر ، كاميون و كاميونت از محور چالوس همچنان ممنوع است، افزود: تردد موتور سیکلت ها به جز موتور سيكلت های انتظامی و امدادی نیز از تا ساعت 6 روز شنبه از محور چالوس ممنوع است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.