«آنگلا مرکل» طی سخنانی در پارلمان آلمان اظهار داشت مهاجرانی که تقاضای پناهندگی آنها رد شده است،‌ باید از آلمان خارج شوند.

به گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران،«آنگلا مرکل» صدراعظم آلمان، در بوندستاگ، پارلمان آلمان، تاکید کرد که دولتش با افزایش تمهیدات و تدابیر امنیتی در کشور، بازگرداندن مهاجرانی را که تقاضای پناهندگی آنها رد شده است، تسریع خواهد بخشید.

خانم مرکل با بیان اینکه شرایط کلی در حال حاضر بهتر از یک سال پیش است، گفت:«شرایط امروز برای همه بسیار بهتر از یک سال پیش است. یک مشکل بزرگ تسریع و بازگرداندن آنهایی است که اجازه اقامت در کشور ما را ندارند و شهروندان ما به درستی از ما انتظار دارند که به آنهایی که نیازمند کمک هستند، یاری دهیم و به آنهایی که اجازه اقامت ندارند بگویم که باید آلمان را ترک کنند.»

خانم مرکل این سخنان را پس از شکست حزب متبوعش در انتخابات ایالت «مِکلنبورگ فورپومرن» که با پیروزی حزب چپ میانه سوسیال دمکرات و حزب راستگرا و ضدمهاجرت «جایگزین برای آلمان» همراه بود بر زبان می‌راند.

یورونیوز نوشت: آنچه خانم صدراعظم را به اتخاذ سیاست‌های سختگیرانه‌تر ترغیب می کند موازنه قدرت در بین احزاب و معادلات فعلی در سیاست داخلی آلمان است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.