یکی از راه‌های مشارکت مردمی در حوزه تعلیم و تربیت، تاسیس مدارس غیر‌دولتی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه با بیان اینکه یکی از راه‌های مشارکت مردمی در حوزه تعلیم و تربیت، تاسیس مدارس غیر‌دولتی است، گفت: تأسیس مدارس غیردولتی در استان باید با کار کارشناسی و نظارت آموزش و پرورش انجام شود.

سلیمان محبی  در جمع خبرنگاران،گفت: آمادگی آموزش و پرورش برای شروع سال‌ تحصیلی جدید و افزایش مدارس غیردولتی دو محور مهم مطرح شده در جلسه شورای آموزش و پرورش این هفته استان بود.

وی بر افزایش مشارکت مردمی در شورای آموزش و پرورش استان کرمانشاه تاکید و بیان کرد: تأسیس مدارس غیردولتی در استان باید با کار کارشناسی و نظارت آموزش و پرورش انجام شود چرا که در یک منطقه چند مدرسه غیردولتی فعالیت می‌کنند و در مناطقی از استان مدارس غیردولتی وجود ندارد.

مدیر‌کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه با تاکید به راه‌های افزایش مشارکت‌های مردمی در حوزه تعلیم و تربیت، تصریح کرد: یکی از راه‌های مشارکت مردمی تأسیس مدارس غیر‌دولتی است که افراد واجد‌الشرایط می‌توانند در این عرصه حضور پیدا کنند.

وی به آمادگی آموزش و پرورش برای اعطای مجوز برای تأسیس مدارس غیردولتی اشاره و خاطرنشان کرد: با احداث مدارس غیر‌دولتی تعدادی از دانش‌آموزان در این مدارس درس می‌خوانند.

انتهای پیام/پ


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.