رئیس شبکه بهداشت گفت: یک دستگاه ماموگرافی به بیمارستان امیرالمؤمنین این شهرستان اختصاص یافت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حجت‌الله تنهایی در کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرضا با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه سلامت و درمان شهرضا اظهار کرد: یکی از اقدامات مهم در حوزه درمان و سلامت ایجاد زیرساخت‌های درمانی است که در این زمینه اقدام به کلنگ زنی یال دوم بیمارستان امیرالمؤمنین(ع) کردیم.

وی با بیان اینکه با همکاری شهرداری برای صدور مجوز ساخت این یال، اقدامات زیربنایی آن انجام شده است، گفت: بنا بر توافقی که با وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی داشتیم، متعهد شده‌ایم که 30 درصد از هزینه‌های این بیمارستان را از طریق خیرین تأمین کنیم.

رئیس شبکه بهداشت شهرضا افزود: یکی از کمک‌های خیری که در این زمینه بسیار مهم بود، کمک شهرداری شهرضا در عدم دریافت وجه بابت صدور پروانه ساخت این بیمارستان بود که بخشی از هزینه‌های ما را کاهش داد.

وی با اشاره به کمک یک‌میلیارد و 200 میلیون ریال خیریه دانشگاه علوم پزشکی اصفهان به شهرضا، خاطرنشان کرد: این مبلغ پس از دریافت در زمینه تکمیل پروژه فاضلاب بیمارستان امیرالمؤمنین(ع) و اتصال آن به شبکه فاضلاب شهری هزینه شد.

تنهایی یکی از اقدامات مهم در ماه اخیر را دیدار مسؤولان شهری شهرضا با وزیر بهداشت و درمان دانست و گفت: در این دیدار قول‌های خوبی از وزیر گرفتیم و مساعدت‌های فراوانی از جانب ایشان شد.

وی با بیان اینکه قول‌هایی ایشان در حال اجرایی شدن است، اظهار کرد: در کمتر از یک ماه از انجام این ملاقات، نخستین قسط از مبلغ 50 میلیارد ریال اعتباری که وزیر بهداشت برای تکمیل یال جدید بیمارستان شهرضا اختصاص داده بودند، پرداخت شد.

رئیس شبکه بهداشت شهرضا افزود: این مبلغ را برای نماکاری ساختمان یال جدید استفاده کردیم که به دنبال آن 30 نفر سریعاً مشغول به کار شدند.

وی افزود: یکی از دیگر مصوبات جلسه با وزیر بهداشت، اختصاص یک دستگاه ماموگرافی به شهرستان شهرضا بود که این دستگاه دریافت شده است و اکنون امکانات خوبی برای تکمیل دوره سلامت زنان در شهرضا به وجود آمده است.

تنهایی با اشاره به اقدامات انجام شده برای تکمیل آزمایشگاه مواد غذایی شهرضا، گفت: این آزمایشگاه با کمک دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرضا در حال تکمیل است و پس از تکمیل امکانات خوبی برای احراز تأییدیه‌های مواد غذایی در شهرستان و شهرستان‌های مجاور ایجاد خواهد کرد.

وی افزود: خوشبختانه پس از بازرسی سرزده هیأت نظارت وزارتخانه بهداشت و درمان از بیمارستان امیرالمؤمنین شهرضا، توانستیم با کسب امتیازات قابل قبول به عنوان بیمارستان درجه 1 نائل شویم که گامی مؤثر در جذب امکانات خواهد بود.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.