۲۰ کلاس به سرانه آموزشی شادگان اضافه شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان؛حاجی زاده  مدیر اداره آموزش و پرورش شادگان گفت: ۲۰ کلاس درس جدید به مجموعه کلاس‌های درس مدارس این شهرستان با آغاز سال تحصیلی جدید اضافه می شود.

حبیب حاجی زاده افزود: در سال تحصیلی جدید تعداد ۲۰ کلاس درس به سرانه آموزشی شادگان افزوده شد.

وی با اشاره به نقش آموزش و پرورش در بحث آسیب های اجتماعی گفت: آموزش و پرورش می تواند نقش مهم و تاثیرگذاری در رابطه با شناسائی و کنترل آسیب های اجتماعی ایفا کند.

مدیر اداره آموزش و پرورش شادگان افزود: معلمان، آموزگاران و فرهیختگان شهرستان شادگان نقش بسیار سازنده و خطیری در تعلیم و تربیت آینده سازان ایفا می کنند و توجه به نیازهای این قشر از جامعه قطعا هزینه نخواهد بود.

حاجی زاده گفت: با توجه به فعالیت سازنده سربازان عرصه آموزش در تحکیم پایه های تعلیم و تربیت کشور و آماده سازی نیروهای فرهیخته مطمئنا این سرمایه گذاری بسیار ارزشمند و پرسود است.

وی افزود: تامین فضای آموزشی مورد نیاز در سطح شهر و روستاهای این شهرستان یکی از برنامه های مهم اداره آموزش و پرورش و نمایندگی نوسازی مدارس شهرستان شادگان است.

حاجی زاده گفت: افزایش این تعداد واحدهای آموزشی در سطح شهرستان شادگان ضروری بوده و در همین راستا این موضوع در دستور کار قرار گرفته است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.