معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی تهران از زمان شروع تقویم آموزشی سال تحصیلی جدید خبر داد.

محمد جلیلی معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی تهران در گفت و گو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛درباره تقویم آموزشی سال تحصیلی 96-95 این دانشگاه اظهار کرد: دانشکده ها برنامه های آموزشی را ارائه کردند که زمان شروع ترم هر سال به صورت متمرکز از سوی وزارت بهداشت به دانشگاه ها ابلاغ می شود. 

وی با بیان اینکه دانشگاه علوم پزشکی تهران از تقویم آموزشی وزارت بهداشت تبعیت می کند، تصریح کرد: از اواخر شهریور و دهه سوم این ماه ثبت نام ورودی های قدیمی دانشگاه آغاز می شود. 

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی تهران درباره دانشجویان ورودی جدید نیز اعلام کرد: ثبت نام پذیرفته شدگان کنکور در رشته های مختلف با چند روز تاخیر آغاز می شود که در ترم های بعدی از تقویم آموزشی وزارت بهداشت تبعیت می کنند.  

وی درباره شرایط تحصیل همزمان در این دانشگاه گفت: با توجه به آیین نامه دانشگاه رتبه های برتر کنکور، نخبگان، برگزیدگان المپیاد و دانشجویان با معدل بالا می توانند به صورت همزمان رشته دیگری را برحسب علاقه خود انتخاب و در آن تحصیل کنند.
 
جلیلی با بیان اینکه دانشگاه از این افراد متقاضی حمایت می کند، افزود: اکنون تعدادی از دانشجویان بدون محدودیت در رشته به طور همزمان در دو رشته تحصیل می کنند. 
  
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار