نیمه شب گذشته افرادی ناشناس خانه بیداری اسلامی اصفهان را به آتش کشیدند .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، موسی نجفی مدیر خانه بیداری اسلامی اصفهان با اشاره به اتفاق بامداد چهارشنبه و آتش زدن بخشی از خانه بیداری اسلامی اصفهان به دست عوامل ناشناس اظهار داشت: این اتفاق در حالی رخ داده که هنوز از علل و انگیزه‌ واقعی عوامل این حادثه مطلع نیستیم.

موسی نجفی افزود: مدتی پیش هم دوربین مدار بسته درب مقابل محلی که مورد هجوم و آتش سوزی عوامل ناشناس قرار گرفته دزدیده شد.

مدیر خانه بیداری اسلامی اصفهان با بیان اینکه این مرکز در مردم نفوذ خوبی دارد و محل حضور جوانان، دانشجویان و دیگر اقشار مختلف مردم است، تصریح کرد: این مرکز فرهنگی علاوه بر اینکه در بعد گردشگری مورد توجه قرار دارد محل ارتباط فکری جوانان و دانشجویان و نظریه پردازی پیرامون مباحث تاریخی و استعمار است.

نجفی با تأکید بر توجه بیشتر به حفظ این مراکز فرهنگی گفت: نباید ابتدا دشمن مکان فرهنگی و فکری ما را شناسایی کرده و سپس ما حساس شویم، این موضوع نیازمند توجه بیشتر است.

مدیر خانه بیداری اسلامی اصفهان با اشاره به وجود چند هزار قطعه سند تاریخی مهم در این خانه، بیان کرد: اسناد و مدارک بی نظیری از مبارزه با استعمار، دوران پهلوی، فرقه‌ بهائیت و سایر فرق ضاله و غیره را برای بالا بردن آگاهی مردم در این مرکز در اختیار داریم، خوشبختانه به هیچ یک از اسناد تاریخی این خانه آسیبی وارد نشده است .

بنابر اعلام روابط عمومی خانه بیداری اسلامی اصفهان، بامداد چهارشنبه بخشی از مجموعه خانه بیداری اسلامی توسط عناصری ناشناس به آتش کشیده شد. این آتش سوزی منجر به بروز خساراتی شد که تلاش‌های ارزشمند اهالی محل و ماموران آتش نشانی مانع از بروز خسارات جدی به مجموعه شد.

علت بروز این حادثه در حال بررسی است

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.