کارگاه عرقیات گیاهی در راستای توانمندسازی زنان روستایی در شهرستان گلوگاه ساخته می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، پورفلاح، مدیر جهادکشاورزی شهرستان گلوگاه گفت: این کارگاه با اعتبار مصوب 2میلیارد و 500میلیون ریال از اعتبارات بلاعوض است که تاکنون حدود 1میلیارد و 600میلیون ریال تخصیص یافت.

وی افزود: یکپارچه سازی زمین در 250هکتار با اعتباری 13میلیارد ریال و طرح آبیاری تحت فشار تجمیعی در 23و نیم هکتار در روستای نیالا با اعتبار 2میلیارد ریال امسال در حال اجرا است.

وی اعتبار طرح های ارائه شده امسال به کمیته برنامه ریزی شهرستان را بیش از 20میلیارد ریال اعلام کرد افزود: تاکنون 15میلیارد ریال شامل طرح تامین آب ،استخر آب و لوله گذاری،کانال بهسازی و نوسازی اماکن دامی،کلاس های ترویجی،بهسازی و نوسازی باغ مصوب شد اما تخصیص نیافت.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان گلوگاه احداث 100هکتار باغ در اراضی شیبدار،مطالعه و طراحی 400هکتار از اراضی شالیزاری در جهت تسهیل و یکپارچه سازی اراضی، عملیاتی شدن 130 تا 180هکتار از اراضی روستای خورشید کلا، مطالعه و اجرای پروژه های آبیاری در جهت استفاده بهینه از منابع آب را بخشی از برنامه های امسال جهاد کشاورزی گلوگاه اعلام کرد.

رضا پورفلاح ، گفت:توسعه کشت گلزا تا 1300هکتار، احداث باغ در اراضی شیبدار، آبیاری قطره ای، تسهیل و یکپارچه سازی اراضی را از دیگر برنامه های امسال برشمرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار