یکی از نمایندگان اصفهان و عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: ارس این قابلیت را دارد که در رفع معضل بیکاری منطقه نقش آفرینی کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ناهید تاج الدین در بازدید اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی از منطقه آزاد ارس گفت: یکی از معضلات بزرگ ما در سطح کشور بحث بیکاری است که تبعات سنگینی مانند اعتیاد و طلاق را در پی دارد و این در حالیست که مناطق آزاد به ویژه منطقه آزاد ارس این قابلیت را دارند که با تحقق سیاست توسعه صنعتی در رفع این معضل نقش آفرینی کنند.

وی گفت: اشتغال زایی برای جوانان آسیب های اجتماعی را به حداقل ممکن کاهش می دهد و از این رهگذر، انتظار از مناطق آزاد نقش آفرینی در این زمینه است.

این نماینده مجلس اضافه کرد: پتانسیل های زیادی در ارس وجود دارد که با حمایت های بیشتر شکوفا خواهند شد. تفاوت عمده ای که من در ارس نسبت به حوزه انتخابیه ام دیدم، فقدان مشکلی به نام آب است.

تاح الدین گفت: در سایه وجود منابع آب به میزان کافی، سرمایه گذاری در بخش صنعتی و کشاورزی می توانند بیش از گذشته تحقق یابد و همین حوزه ها نقش ارزنده ای در کاهش معضل بیکاری ایفا خواهد کرد.


انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار