رئیس کمیته پارالمپیک روسیه از کاروان پارالمپیک روسیه به خاطر حمل پرچم کشور روسیه در مراسم افتتحایه پارالمپیک ریو 2016 تشکر کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،به نقل از تاس، ولادمیر لوکین رئیس کمیته پارالمپیک روسیه تشکرش را به نماینده بلاروسی که پرچم روسیه را در مراسم افتتاحیه پارالمپیک ریو 2016 حمل کرد، اعلام کرد. در مراس افتتاجیه پارالمپیک ریو 2016 در بامداد پنجشنبه یکی از اعضای کاروان پارامپیکی بلاروس به نشانه اعتراض به کمیته بین المللی پارالمپیک به علت محروم کردن همه ورزشکاران روسی، پرچم روسیه را با خودش حمل کرد.

لوکین به خبرگزاری تاس گفت : 

" تنها می توانم از همکاران بلاروسی مان تشکر و قدردانی کنم. صادقانه بگویم که نام شخصی که پرچم ما را روی دوشش گذاشت را نمی دانم. وی در این زمان بسیار سخت و دشوار ، ما را از یاد نبرد. سیاست نباید باعث این شود که آن فرد از همراهی بلاروس محروم شود زیرا وی کاری اخلاقی انجام داده است. خیلی خوب است که بلاروس ما را از یاد نبرد. البته نمی دانم این کار در برنامه های کمیته پارالمپیک بلاروس جای داشته است و یا خود شخص این کار را انجام داده ، اما از همکاران بلاروسی مان بابت این کار تشکر می کنم."

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار