لرستان؛

بهورزان سربازان خط مقدم سلامت در جامعه بهورزان سربازان خط مقدم سلامت

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی لرستان بهورزان را سربازان خط مقدم سلامت دانست و گفت: بهورز مسئول سلامت منطقه خود بوده و خانه بهداشت نیز از ارکان اصلی نظام سلامت است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ محمد دریک روز پنجشنبه در آیین تجلیل از بهورزان نمونه شهرستان پلدختر افزود: تامین سلامت اقشار مختلف جامعه مرهون تلاش های بهورزان عنوان کرد.
رییس شبکه بهداشت و درمان پلدختر نیز دراین آیین گفت: بهورزان در حفظ و ارتقا سلامت جامعه نقش مهم دارند و دستاوردهای موجود در بخش بهداشت مرهون مجاهدت ها و تلاش های آنان است.
ناصر بابایی افزود: بهورزان به عنوان کلیدی ترین پرسنل شبکه بهداشت و درمان با حضور مستمر در خانه های بهداشت مشغول خدمت رسانی به مردم هستند.
رییس مرکز بهداشت شهرستان پلدختر نیز بهورزان را تلاشگران بی ادعا در عرصه بهداشت و درمان دانست و گفت:بهورزان در خانه های بهداشت وظایف سنگین و خطیری را برعهده دارند و نقش آنان در طرح تحول نظام سلامت اساسی و مهم است.
عباس میرهاشمی با بیان این که باید جایگاه و مقام بهورز را حفظ کرد افزود: حضور همیشگی و مستمر بهورزان در خانه های بهداشت به ویژه در روستاها موجب ارتقا سطح سلامت روستاییان شده است.
در این آیین از 9 بهورز نمونه شهرستان پلدختر با اهدا لوح و هدایایی تجلیل به عمل آمد.
87 بهورز در 50 مرکز بهداشتی و درمانی شهرستان پلدختر فعالیت دارند.
انتهای پیام/ا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.