مدیر مجموعه فرهنگی، تاریخی و مذهبی تخت فولاد از برگزاری ویژه برنامه فرهنگی- مذهبی تخت فولاد از تاریخ 22 تا 26 شهریورماه سال جاری به مدت 5 شب در تخت فولاد، خیمه حسینی گلستان شهدا خبر داد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سیدعلی معرک‌نژاد با بیان مطلب فوق افزود: ویژه برنامه فرهنگی-مذهبی تخت فولاد با هدف آشنایی بهتر و دقیق‌تر نسبت به سرزمین تخت فولاد و سبک زندگی و سیره اخلاقی علمای مدفون در آن برگزار می‌شود .
وی با بیان اینکه تخت فولاد مدفن بیش از 2 هزار نفر از دانشمندان، عرفا و علمای شیعه و همچنین 7 هزار و 400 شهید انقلاب اسلامی است، گفت: این برنامه با حضور سخنرانان برجسته کشور، اساتید مجرب دانشگاهی و نخبگان نوجوان قرآنی برگزار می‌شود.
مدیر مجموعه فرهنگی، تاریخی و مذهبی تخت فولاد محورهای اصلی سخنرانی اساتید دانشگاهی را تاریخچه تخت فولاد، معاد، نقش تخت فولاد در اعتلای فرهنگ و تمدن هویت بومی، زیارت و ولایت و یاد مرگ عنوان کرد و تصریح کرد: علاوه بر سخنرانی اساتید دانشگاهی، هر شب یکی از سخنرانان برجسته به تشریح سبک زندگی و سیره اخلاقی علما از جمله حاج رضا هرندی، میرزا حسین کشیکچی، آیت‌الله اشرفی اصفهانی و سرداران شهید، ابوالمعالی کلباسی، حاج آقا رحیم ارباب و آیت‌الله فقیه احمدآبادی می‌پردازند.
ویژه برنامه فرهنگی- مذهبی تخت فولاد از تاریخ 22 تا 26 شهریورماه و از ساعت 19:30 همراه با اقامه نماز مغرب و عشا آغاز و با قرائت زیارت جامعه کبیره پایان می‌یابد. 



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.