پیش بینی می شود دمای هوا استان سمنان بین 4 تا 8 درجه سانتیگراد در روزهای آینده کاهش یابد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛ کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان سمنان گفت: در بیشتر نواحی استان سمنان در روز گذشته وزش باد شدید بود، در شهمیرزاد به 72 کیلومتر بر ساعت، در قلعه نوخرقان شاهرود به 58 کیلومتر بر ساعت، در گرمسار به 47 کیلومتر بر ساعت و در شهر سمنان به 42 کیلومتر بر ساعت رسید.
فاطمه بنائیان با اشاره به پیش بینی هواشناسی درباره کاهش دمای هوا در روزهای گذشته افزود: کمینه دمای مجن در شهرستان شاهرود به 9 درجه سانتیگراد و بیشینه دمای آرادان در روز چهارشنبه به 38 درجه سانتیگراد رسید و دمای هوای شهر سمنان نیز کمینه 23 و بیشینه 34 درجه سانتیگراد بود.
وی تصریح کرد: امروز و فردا همچنان وزش باد شدید، گرد و خاک و در برخی نواحی استان سمنان طوفان پیش بینی می شود و هواشناسی درباره طوفان شدید به ویژه در مناطق مرتفع استان هشدار می دهد.
وی با اشاره به افزایش ابر، رگبار و رعد و برق در روزهای آینده افزود: هواشناسی پیش بینی می کند دمای هوا بین 4 تا 8 درجه سانتیگراد در روزهای آینده کاهش یابد.
بنائیان افزود: روند ابرناکی، وزش باد شدید و کاهش چند درجه ای دمای هوا مانند روزهای گذشته در 2 روز آینده در استان ادامه می یابد.
انتهای پیام / د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.