خرسی در روستای ابرغان ازتوابع شهرستان سراب به دومردروستایی حمله و آنها رازخمی کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛بر اساس اعلام فوریت های پزشکی شهرستان سراب،مسافر 35 ساله ساکن تهران که چند روزی برای مسافرت به روستای محل تولد خود آمده بود ،در مزرعه ای با خرس مواجه شده و خرس پس از حمله به این فرد، وی را از ناحیه پا و دست زخمی و رها می کند . 

این فرد با زحمت خود را به داخل روستا رسانده و جهت معالجه به بیمارستان امام خمینی(ره) سراب مراجعه می کند . 

پس از چند ساعت، سه تن دیگر از اهالی روستای ابرغان در حال چیدن گلابی از درختان میوه بودند که با خرس مذکور رو به رو شده و به یکی از ساکنین این روستا که مردی حدودا 42 ساله است حمله کرده و وی را نیز از ناحیه دست مجروح کرده و این فرد نیز روانه بیمارستان می شود .  
هر دو مجروح پس از مراجعه به بیمارستان تحت مداوا و عمل جراحی قرار می گیرند و هم اکنون وضعیت جسمانی هر دو فرد حادثه دیده رو به بهبود است .  
 
رئیس اداره محیط زیست سراب طی مصاحبه ای گفت : بلافاصله پس از اطلاع از موضوع حادثه توسط اهالی روستا، مامورین یگان حفاظت این اداره به محل مورد نظر مراجعه کردند .  
حیدرعلی امیرزاده افزود : این محل در 4 کیلومتری روستای ابرغان و در جنوب رشته کوههای بزقوش قرار دارد که یک منطقه کوهستانی و از نظر اداره محیط زیست منطقه آزاد محسوب می شود . 

وی ادامه داد : با توجه به وجود منبع غذایی متنوع گیاهان وحشی مثل زال زالک و نسترن کوهی همچنین باغات میوه از جمله سیب ، گلابی و زرد آلو این منطقه زیستگاه طبیعی خرس و سایر حیات وحش است .

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.