مسئول سازمان بسیج رسانه سپاه حضرت امیرالمومنین (ع) گفت: متقاضیان شرکت در جشنواره فرهنگی ابوذر تا 30 شهریور امسال فرصت شرکت در جشنواره را دارند.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛غلامرضا علی محمدی اعلام کرد: جشنواره ابوذر در محورهای امر به معروف و نهی از منکر، اقتصاد مقاومتی، دفاع مقدس، مدافعان حرم و عفاف و حجاب برگزار می شود.

وی گفت: متقاضیان برای شرکت در این جشنواره باید مطالبی را که در قالب این محورها و در بازه زمانی اول فروردین تا آخر شهریور امسال در رسانه محل فعالیت خود منتشر کرده اند را به دبیرخانه جشنواره ارائه دهند.

علی محمدی تاکید کرد: شرکت کنندگان بدون محدودیت می توانند آثار خود را در بخش های خبر، گزارش، یادداشت، عکس، مقاله ارائه کنند و هر نفر می تواند در چند حوزه مختلف حضور داشته باشد.

وی اضافه کرد: برگزیدگان هر بخش جشنواره استانی به جشنواره کشوری ابوذر معرفی می شوند تا آثار آنها در سطح کشوری با دیگر آثار برگزیده کشوری رقابت کند.

مسئول سازمان بسیج رسانه سپاه حضرت امیرالمومنین (ع) گفت : آیین اختتامیه این جشنواره پس از داوری آثار در هفته گرامیداشت دفاع مقدس برگزار می شود و متقاضیان تا زمان تعیین شده فرصت دارند آثار خود را به دبیرخانه جشنواره واقع در سازمان بسیج رسانه استان ایلام به نشانی ایلام - میدان شهدا - سازمان بسیج رسانه ارسال کنند.




انتهای پیام/
برچسب ها: ایلام ، 30شهریور ، ابوذر ، فرهنگی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.