مدیر فروش شرکت جیووا گفت:قرارداد فدراسیون فوتبال و جیووا به صورت حرفه ای منعقد شده است اما مسئولان فدراسیون با تغییر برند لباس تیم ملی خود کشی کردند.

فدراسیون فوتبال با تغییر لباس تیم ملی،خود کشی کرد/نمی دانم آقایان چرا حاضر به قبول پیشنهاد عجیب آدیداس شدندمحمدعلی بردبار در گفت و گو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره ادعای غرامت 10 میلیاردی شرکت جیووا از فدراسیون فوتبال ایران اظهار داشت:این موضوع درست است. متاسفانه فدراسیون فوتبال مشاوران خوبی در بحث لباس های تیم ملی ندارد و نداشتن اطلاعات حقوقی و مشورت های نادرست برخی افراد سبب شد تا فدراسیون برخلاف امضای تفاهم نامه با "جیووا" از برند دیگری استفاده کند.

وی افزود: این قرارداد به صورت کاملا حرفه ای و بر اساس ضوابط بسته شده اما فدراسیون فوتبال با این اقدام به نوعی دست به خودکشی و عملیات انتحاری زد که برند لباس های خود را تغییر داد.

بردبار ادامه داد: اسناد و مدارک خود را جمع آوری کرده ایم و از برنامه ای که جریاناتی را علیه جیووا راه انداخت به موقع شکایت می کنیم. شرکت جیووا براساس بندهایی که در قرارداد وجود دارد از فدراسیون فوتبال درخواست غرامت کرده و تنها مرجع رسیدگی به تخلفات 2 طرف نیز دادگاهی در سوئیس است. قوانین فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا در جهت حمایت از حامیان مالی قوانین جدی را تصویب کردند و متاسفانه مسئولان وارد جریانی شده اند که باید به مردم جواب دهند.

بردبار درباره این که آیا کارلوس کی روش از شرکت جیووا خواستار انعقاد قراردادی جدا از فدراسیون فوتبال با شرکت مذکور شده یا خیر، گفت: شرکت جیووا حرفه ای است و مسئولان آن براساس حرفه ای گری اظهار نظر می کنند. کی روش هیچ وقت از ما چنین درخواستی نکرده است. بحث اصلی ما این است که قراردادی بین شرکت ایتالیایی و فدراسیون فوتبال ایران امضا شده و طرفین باید به تعهدات خود عمل کرده و از مشاوران آگاه مشورت می گرفتند اما مسئولان فدراسیون فوتبال بدون هماهنگی دست به تغییر لباس تیم ملی زدند.

وی افزود: طبق هماهنگی با نمایندگی اصلی، لباس های تیم ملی قبل از بازی با قطر با بهترین کیفیت تولید و به فدراسیون فوتبال تحویل داده شد. نمونه این لباس ها نزد طرفین موجود است و هر کارشناسی آن را بررسی کند بر کیفیت بالای لباس ها اقرار می کند.

مدیر فروش جیووا در خاورمیانه در پایان تصریح کرد: به قول دوستان، شرکت "آدیداس" اعلام کرده که حاضر است شش ماه دیگر با فدراسیون فوتبال ایران قرارداد ببندد. نمی دانم چه اصراری وجود داشته و آقایان می خواستند چه کسی را راضی کنند که حاضر به قبول چنین امری شده اند. ما به عنوان مسئولان شرکت پارس از حق و حقوق خود گذشتیم اما شرکت جیووا براساس قرارداد خواستار دریافت غرامت شده است.


انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۶ ۱۸ شهريور ۱۳۹۵
چه فدراسیونی دارم ما ، چه آدم های بی سوادی داریم ما : آقای فردوسی پوران در حال گزارش از فدراسیون فوتبال دستی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۹ ۱۸ شهريور ۱۳۹۵
...
چه پول هایی که بعضی از آقایون با بعضی بهانه ها به جیب نمی زنن(میگیرن پنجاه پنجاه دیگه)؟!!!
ضرر پشت ضرر اونم میلیاردی اونم از جیب ملت.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۴ ۱۸ شهريور ۱۳۹۵
اینهمه حضرت اقا دارن میگن تولید داخلی اونوقت میرن با تولید کننده خارجی قرارداد میبندند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۵ ۱۸ شهريور ۱۳۹۵
پولش برو اونیکه قردادبسته بگیر نه بیت المال بعدشم باید غرامت بده درجه ۶درحد ............. اینجا ایران کمترازادیداس شایسته نیست لباساتون مایع خجالت ایران بود باید غرامت بدید وقتی تخصص گرایی نباش شرکت کلاه بردارم میخواد کلاه بزار ه زور بگه ایرانی شایسته بهترینها وقدمتون اول جهانیم اولین تمدن ایران زمین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۶ ۱۷ شهريور ۱۳۹۵
فدراسیون که نگو معلوم نیست اینا از کجا و کی فوتبالی شدن وقتی غیر فوتبالی بیاد رئیس شه بهتر از این نمیشه جالبتر یک دهه پدر فوتبال رو در آوردن و لبخند میزنن وزیر اگه وزیر بود ورزش اینجوری نمیشد ورزش هم رانت و فساد گرفته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۴ ۱۷ شهريور ۱۳۹۵
اب که سربالا می ره قورباغه هفت تیر کش می شه! وقاحت این شرکت حدی نداره. همین الان هم بچه های فوتسال به شدت از کیفیت لباسشان شاکی هستند یکی نیست بگه اگه شما لباس با کیفیت تولید می کردین که ۴ تا کشور باهاتون قرارداد می بستن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۰ ۱۷ شهريور ۱۳۹۵
بهتره جریمه رو از حقوق خود فدراسیون نشین ها کم کنن... والا
United States of America
ناشناس
۱۹:۵۵ ۱۷ شهريور ۱۳۹۵
ما که فوتبالمون همیشه درحال غرامت دادنه اینم روش.اینکه 10 میلیارده دوبرابرهم بشه تیم ملی نباید این برند بی کیفییتو بپوشه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۹ ۱۷ شهريور ۱۳۹۵
به نظر من کار اجرایی مدیری اجرایی میخواد که تو این زمینه تحصیلات عالیه رو طی کرده باشه.بیشتر خسارتی که به کشور ما میخوره به خاطر این فرهنگ غلطه که به جای انتخاب مدیر دکتر و مهندس میزارن سر پست اجرایی با این بهانه که این شخص مهندس یا دکتر به این رشته اشناست و میفهمه مشکلات رو!انگار قراره این مدیر بره سر کلاس و درس بده به دانشجویان که میگن باید مدرک اون رشته رو داشته باشه.یعنی اگر الان یک شخص مدیر و مدبر بیاد وزیر بهداشت و اموزش پزشکی بشه نمیتونه مدیریت کنه؟یعنی برای اینکه مشکلات رو در این زمینه مثل کمبود بیمارستان مثل کم بود کادر درمان مثل بودجه ها رو نمیفهمه فقط باید پزشک باشه که بفهمه؟!مشکل اصلی کشور که معضلی فرهنگی هم هست همینه که برای سیاست گزاری و مدیریت اجرایی دنبال دکتر و مهندس هتسم نه شخصی که واقعا اشناست به مدیریت و درس این کار رو خونده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۵ ۱۷ شهريور ۱۳۹۵
به جای لباس درجه 1 زیر پیراهنی دادند طلبکار هم هستند
جنس زیر پیراهنی های تو بازار از لباس جیووای تیم ملی بهتره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۷ ۱۷ شهريور ۱۳۹۵
اگه فدارسیون مشاوران خوبی داشت که با شرکت جیووا قرارداد نمی بست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۸ ۱۷ شهريور ۱۳۹۵
حالاغرامتو کی بایدبده؟! طبق معمول ملت؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۰ ۱۷ شهريور ۱۳۹۵
آقايون بايد از جيب مبارك بدن تا از اين اشتباه ها نكنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۴ ۱۷ شهريور ۱۳۹۵
ما مشکلمون کیفیت لباس نیس،،،اسم برنده،،،،آدیداس نامش جهانیه،،
آخرین اخبار