مشاور مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: تعامل مدرسه و ادارات آموزش و پرورش رمز موفقیت آموزش و پرورش است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، توحید اصغرزاده در جلسه فصلی مشورتی مدیران مدارس بیان کرد : برقراری ارتباط میان مدرسه و اداره کل به معنی پذیرش این دو از سوی همدیگر است و این امر نیازمند زمان است، مشورت گیری از مدرسه تجربه ای مفید برای کاهش فاصله مدارس از ستاد است اگر به باور لازم برای این کار نرسیم این طرح موفق نمی شود.

وی در ادامه گفت: شتاب را از فرایند کم کردن نشانه پذیرش این طرح و نتایج نشست است توجه به ساماندهی از ضروریات در نهاد آموزش و پرورش می باشد و : صرفه جویی چهار میلیارد تومانی در آموزش و پرورش استان نتیجه ساماندهی و همفکری بود.

مشاور مدیر کل آموزش و پرورش استان افزود : تبدیل شدن مطالب و اطلاعات ارائه شده در کمسیون های شورای مشورتی مدیران به رفتار، هدفی است که از برگزاری این نشستها مورد انتظار است.

معاون آموزش متوسطه مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی نیز در این نشست بیان کرد: نشستهای فصلی مشورتی مدیران نتایج اثر بخشی داشته است این نشستها می تواند درانتقال مسایل و مشکلات سطح مدارس به رده های ستادی موثر باشد و در عین حال موجب تبادل افکار و اندیشه ها نیز خواهد شد.

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی نیز در این نشست گفت: دو مساله ارتقای کیفیت آموزشی و انسداد بیسوادی از مهمترین برنامه های آموزش ابتدایی استان است هم اکنون چالش کمبود فضای آموزشی آموزش و پرورش را درگیر کرده و برای جبران این مساله نیازمند یاری مسوولان هستیم

حسین پور اضافه کرد :هم اکنون اقداماتی در استان انجام شده و ما در راستای انسداد بیسوادی توانستیم 700 نفر بازمانده از تحصیل را جذب مدارس کنیم امسال یکهزار نفر ترک تحصیل کرده اند ما در صددیم تا جذب دانش آموزان را در استان را به صددرصد برسانیم تا انسداد مبادی بیسوادی کاملا محقق شود.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.