دبیر فدراسیون هندبال گفت: دست و پای ما در برابر حکم محرومیت نوجوانان بسته نیست، مستنداتی داریم که می توانیم رای را منتفی کنیم.

می آبادی: در تلاشیم محرومیت تیم ملی نوجوانان را منتفی کنیمبه گزارش خبرنگار توپ و تور باشگاه خبرنگاران به گزارش رادیو ورزش می آبادی دبیر فدراسیون هندبال، در ارتباط با جا به جایی صورت گرفته در سرپرستی فدراسیون هندبال گفت: به علت بیماری که برای مهدوی پیش آمد، پزشک، پرهیز از تنش، آرامش و استراحت را به وی توصیه کرده است؛ در همین راستا او از سمت خود استعفا داد. وزارت ورزش و جوانان، اکبری را به عنوان سرپرست فدراسیون تعیین کرده است تا مجمعی برگزار شود و رئیس فدراسیون هندبال را تعیین کنند.
وی، در پاسخ به این پرسش که آیا مهدوی، ریاحی را به عنوان سرپرست اداره امور منصوب کرده بود، اظهار کرد: نه؛ با توجه به اینکه پس از مرخصی استعلاجی مهدوی، بنده هم حضور نداشتم، او ریاحی را طی یک هفته تا بازگشت من، به عنوان مسئول اداره امور و نه سرپرست تعیین کرد.
می آبادی، درمورد محرومیت تیم ملی هندبال نوجوانان و جریمه 30 هزار دلاری و 20 درصد هزینه اسکان این تیم گفت: پس از برگزاری مسابقات جام نهاد ریاست جمهوری سال گذشته در مشهد، تیم نوجوانان تقریباً کار یک ساله ای را داشت؛ اردوهای متعددی را برگزار کرد. این تیم اگر می توانست به مسابقات اعزام شود، قطعاً نتایج خوبی را کسب می کرد؛ منتها 2،3 ساعت مانده تا زمان اعزام تیم به فرودگاه، دستوری رسید که تیم نباید در مسابقات شرکت کند و این از اختیار فدراسیون خارج بود.
وی، اضافه کرد: قوانین و مقررات آسیا تأکید دارد، اگر تیمی اعلام آمادگی کند، در قرعه کشی قرار بگیرد و به مسابقات نرود، حدود 30 هزار دلار جریمه نقدی خواهد شد. زمانی که دستور ممنوعیت حضور در مسابقات به ما رسید ما این قوانین را به مسئولین متذکر شدیم.
وی، در ارتباط با یک دوره محرومیت در نظر گرفته شده در رده سنی نوجوانان، بیان کرد: این مطلبی است که فدراسیون هندبال آسیا اعلام کرده است، اما این طور نیست که ما دست و پا بسته آن را بپذیریم. مستنداتی داریم که در حال مکاتبه آنها هستیم؛ امیدواریم که بتوانیم رأی صادره را یا به طور کلی منتفی کنیم و یا آن را کاهش دهیم.
وی، در خصوص لغو رقابتهای هندبال قهرمانی جوانان کشور، عنوان کرد: ما در برنامه سال 95 فدراسیون هندبال، 3 سری مسابقات را برای رده جوانان پیش بینی کردیم؛ ازجمله: جوانان شهرهای کشور، جوانان مناطق استانها، جوانان باشگاه های کشور؛ در رابطه با برگزاری مسابقات در مناطق استانها و باشگاه های کشور، مشکلی نداریم و طبق برنامه اجرا خواهد شد. مسابقات جوانان شهرهای کشور، سابقه ای حدوداً بیست ساله دارد؛ البته چند سال در برگزاری آن وقفه ایجاد شد.
می آبادی خاطر نشان کرد امسال پیش بینی شده بود که این مسابقات با حضور صد تیم از سراسر کشور در رامسر برگزار شود؛ منتها با عنایت به اینکه برگزاری مسابقه با حضور صد تیم، شرایط، امکانات و منابع مالی را می طلبد. فدراسیون هندبال ضمن اینکه با مجموعه ای در رامسر صحبت کرده بود، با اسپانسر نیز گفتگویی انجام داد که تقریباً به نتیجه هم رسیده بودیم؛ اما اتفاقاتی افتاد که اجرایی شدن حمایت مالی اسپانسر به تعویق افتاد؛ همچنین مجموعه ورزشی در نظر گرفته شده هم قادر به پذیرایی صد تیم نبود؛ به همین جهت، بنده و دیگر مسئولین به این نتیجه رسیدیم که برگزاری مسابقات در شرایط فعلی امکان پذیر نیست.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار