وزیر کشور گفت: اگر در شهرداری خلاف و فسادی است برخورد شود وگرنه باید اعلام شود تا اعتماد عمومی مردم را جلب کنیم.

مدارک و اسناد واگذاری املاک را از شهرداری خواسته‌ایم/ اگر فسادی نباشد حتما اعتماد مردم بازمی‌گرددبه گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، رحمانی فضلی وزیر کشور در ستاد فرماندهی ناجا در مورد واگذاری مسکن از سوی شهرداری‌ها، گفت: ما به طور کلی و مستقیم نظارتی بر شهرداری نداریم و در واقع شوراها مسئول اصلی هستند و ما می‌توانیم به مصوبات آن‌ها ورود کنیم.

وی افزود: در جلسه‌ای که با شهرداری داشتیم خواستار ارائه مدارک شدیم و قطعا اگر خلاف و فسادی صورت نگرفته باشد اعلام می‌شود تا اعتماد مردم نسبت به مدیریت شهری بازگردد.

وزیر کشور خاطر نشان کرد: قطعا قوه قضاییه با جدیت به این موضوع ورود کرده و جهت ابهام زدایی و برخورد هرگونه جرم احتمالی عمل می‌کند.

قانون ثبت نقل و انتقال خودرو را مخیر دانسته است

وی در ادامه در پاسخ به سوال یکی دیگر از خبرنگاران در خصوص الزامی بودن ثبت نقل و انتقالات خودرو در دفاتر اسناد رسمی گفت: قانون صراحتاً افراد را مخیر کرده که می‌توانند اموال یا املاک خود را ثبت کنند و همانطور که افراد مخیرند تا دیگر کالاهای خود از جمله یخچال، تلویزیون و ... در دفاتر اسناد رسمی ثبت کنند مخیر خواهند بود تا نقل و انتقالات خودروی خود را نیز در این دفاتر ثبت کنند.

وزیر کشور با تأکید براینکه برگه سبز مالکیت خودرو که از سوی پلیس صادر می‌شود کاملا قانونی است، افزود: نیروی انتظامی به وظیفه قانونی خود عمل می‌کند و اگر قانونگذار نظر دیگری در رابطه با نقل و انتقال خودرو دارد باید اقدام به اصلاح قانون کند.

درگیری نیروی انتظامی با گروه‌های تروریستی و داعش در مرزها

وی در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران در خصوص اقدامات اخیر نیروی انتظامی در مبارزه با تروریسم و گروه‌های تروریستی گفت: نیروی انتظامی مرتباً در مناطق مرزی درگیری‌هایی با گروه‌های تروریستی که داعش نیز از جمله آنهاست دارد.

وزیر کشور ادامه داد: در این درگیری‌ها با تلاش نیروهای انتظامی همواره شاهد هلاکت تروریست‌ها و دستگیری اعضای این گروهک‌ها هستیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۵ ۱۷ شهريور ۱۳۹۵
ما سه تابرادر هستیم تو روستا که دوتامون توی زاهدان دربدترین جا خدمت کردیم الانم داداشم باپول کارگری بابام لیسانس گرفته تو برجک مرزبانی خدمت میکنه وبرای مردمش خدمت میکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۴ ۱۷ شهريور ۱۳۹۵
همه مردم قضیه شهرداری میدونند اونوقت این آقا میگه اگه خلاف صورت گرفته باشه جای تعجب داره واقعا!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۳ ۱۷ شهريور ۱۳۹۵
واقعا نیرو انتظامی داره زحمت می‌کشه و هر روز چه داخل شهرها وچه در مرزهای کشور داره امنیت برقرار میکنه و شهید میشن اونوقت حقوقشان خیلی کمه. خدا به خانواده هاشون صبر بده خودشان که ......
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۰ ۱۷ شهريور ۱۳۹۵
وزیر محترم کشور لطف کنند استخوان لای زخم انتقال سند خودرو را یک باره حل کنند در حال حاضر هنگام خرید خودرو دست دوم تنها یک مرحله می توانی فک پلاک کنی و در مرحله سوم برای تعویض پلاک خود بایستی دو ربار در محضر انتقال سند بدهی.این موضوع را از پلیس به اضافه ده به تازگی پرسیدم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۸ ۱۷ شهريور ۱۳۹۵
جالبه یک درجه دارنیروی انتظامی بادرجه گروهبانی زیریک میلیون حقوق میگیرد اما پاداشت های هرماه تامین اجتماعی علاوه برحقوق واضافه کاری درفیش به کارمندانش حدود2میلیون هست واین پرداختی های بی سروصاحب به کارمندان جز فیش های نجومی راتشکیل میدهد بصورت قانونی؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۱ ۱۷ شهريور ۱۳۹۵
در کنار حقوق های نجومی املاک نجومی ورانت خواری رو هم فراموش نکنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۱ ۱۷ شهريور ۱۳۹۵
جونای ما تو مرزا شهید میشن تا امنیته ما تامین بشود. اونوقت چطور یه مشت ادمه بی تخلاق اینگونه حقوقای نجومی برای خودشان قائلند و کسی خم جرات نداره بگه بالا چشتون ابروست
آخرین اخبار