معاون امور بین الملل ستاد حقوق بشر از تدوین و انتشار کتاب" وضعیت حقوق بشر آمریکا در سال 2015 " خبرداد.

کتاب وضعیت به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ستاد حقوق بشر، کاظم غریب آبادی معاون امور بین الملل ستاد حقوق بشر از تدوین و انتشار کتاب" وضعیت حقوق بشر درآمریکا در سال 2015"خبر داد.

این کتاب که توسط مرکز پایش معاونت امور بین الملل ستاد تهیه شده است، وضعیت حقوق بشر و میزان پایبندی به موازین و تعهدات حقوق بشری را در آمریکا در حوزه های مشخص در بخشی از سال 2014 و همچنین 2015 مورد بررسی قرار داده است.

خاطرنشان می شود این مجموعه صرفاً قسمت کوچکی از مهمترین موارد موضوعی نقض حقوق بشر در این کشور از جمله تبعیض علیه سیاهپوستان و مسلمانان، تبعیض علیه زنان و کودکان، وضعیت اسفناک بی خانمانان، قتل، خشونت ودیگر رفتارهای بی رحمانه توسط پلیس، بی عدالتی قضایی، پناهجویان، بومیان و همچنین حمله و کشتار بی رحمانه غیر نظامیان در کشورهای عراق و افغانستان، وحمایت از رژیم های سرکوبگر را پوشش می دهد.

در واقع، این مسائل روح حاکم بر مجموعه حاضر را شکل می دهند که درصدد است تا با رویکردی واقعگرایانه و بی طرفانه نسبت به موضوع حقوق بشر در آمریکا، بخشی از واقعیات را از دریچه اخبار وگزارشات مستند و رسمی سازمان‌ها ونهادهای مدنی فعال در حوزه حقوق بشر در این کشور منعکس نماید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار