مدیرعامل شرکت ترکسل در دیدار با وزیر ارتباطات از اعلام آمادگی این شرکت برای همکاری با ایران گفت.

تمایل شرکت ترکسل برای همکاری با ایران
به گزارش خبرنگار دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مدیرعامل شرکت ترکسل، "ترزی اوغلو" که برای شرکت در همایش ایران کانکت 2016 در تهران حضور پیدا کرد عصر روز گذشته (16 شهریور) با وزیر ارتباطات کشورمان دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار محمود واعظی با بیان سابقه تاریخی روابط ایران و ترکیه، سطح فعلی همکاری های اقتصادی، اجتماعی و سیاسی این دو کشور را مناسب خواند و از اهمیت ثبات و امنیت ترکیه برای ایران گفت.

وزیر ارتباطات با اشاره به اهمیت ICT در جوامع کنونی، گفت: در دنیای امروز فناوری اطلاعات و ارتباطات نقش مهمی بر اقتصاد کشورها دارد و به عنوان محرکی است که از لحاظ اقتصادی دیگر بخش ها را نیز فعال می کند.

وی با اشاره به فعالیتهای جمهوری اسلامی ایران در سالهای اخیر در این حوزه گفت: با توجه به سیاستهای دولت تدبیر و امید در بخش ICT، زمینه های زیادی برای همکاری و سرمایه گذاری وجود دارد.

مدیرعامل شرکت ترکسل ضمن قدردانی از برگزاری مناسب اجلاس ایران کانکت، فعالیتهای شرکت ترکسل را تشریح کرد و با اشاره به سطح روابط موجود بین دو کشور از آمادگی این شرکت برای توسعه همکاریهای مشترک با شرکتهای مخابراتی ایران گفت.

ترزی اوغلو ضمن اشاره به نرم افزار مسنجر BIP که به شرکت ترکسل تعلق دارد، گفت: در حال حاضر حدود 45 هزار ایرانی از این نرم افزار استفاده می کنند که شرکت ترکسل آمادگی لازم برای توسعه نرم افزار به زبان فارسی و نگهداری دیتاهای آن در داخل کشور ایران را دارد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار