مقام صهیونیست خطاب به شهروندان آمریکایی حاضر در سرزمین‌های اشغالی: به ترامپ رأی دهید

رئیس شورای منطقه‌ای «شومرون» گفت ترامپ می‌تواند باعث تقویت رژیم صهیونیستی و رابطه بهتر آن با آمریکا شود.

مقام صهیونیست خطاب به شهروندان آمریکایی حاضر در سرزمین‌های اشغالی: به ترامپ رأی دهید
به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از جروزالم پست، «یوسی داگان،» رئیس شورای منطقه‌ای «شومرون،» از شهروندان آمریکایی ساکن سرزمین‌های اشغالی خواست در انتخابات ریاست‌جمهوری ماه نوامبر (31 روز منتهی به 12 آذر 95) آمریکا به دونالد ترامپ، نامزد جنجالی حزب جمهوری‌خواه، رأی دهند.

وی که مسئولیت بازسازی شومرون و اسکان صهیونیست‌ها در این منطقه را برعهده دارد در یکی از دفاتر حزب جمهوری‌خواه آمریکا گفت: از همه آمریکایی‌های واجد شرایط حاضر در اسرائیل می‌خواهم در انتخابات شرکت کنند و به نفع ترامپ رأی دهند. زیرا وی می‌تواند نقش مهمی در تقویت اسرائیل ایفا کند. او همچنین قادر است روابط ما با آمریکا را بهبود بخشد.

اظهارات او در جهت تحقق اهداف کمپین «جمهوری‌خواهان خارج‌نشین» است که تاکنون با گشودن چندین دفتر در بخش‌های مختلف سرزمین‌های اشغالی مانند تل‌آویو، بیت‌المقدس و مودیعین می‌کوشند آمریکایی‌های حاضر در سرزمین‌های اشغالی را به شرکت در انتخابات به نفع جمهوری‌خواهان ترغیب کنند.

سال گذشته «مایک هاکبی،» یکی از نامزدهای سابق انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا، مراسم جمع‌آوری کمک مالی در سرزمین‌های اشغالی برپا کرد و از همه نامزدهای حزب جمهوری‌خواه خواست به عنوان بخشی از کمپین انتخاباتی خود به آنجا سفر کنند.

میت رامنی و سناتور جان مک‌کین هنگام رقابت‌های انتخاباتی خود به سرزمین‌های اشغالی سفر کردند. اما دونالد ترامپ هنوز اقدامی در این خصوص انجام نداده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار