سرمربی تیم ملی فرانسه از عملکرد بازیکنانش مقابل بلاروس ابراز نارضایتی کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،سرمربی تیم ملی فوتبال فرانسه در نشست خبری بعد از بازی با بلاروس گفت: واقعا ناراضی هستم. نتوانستیم از برتری خود استفاده کنیم. توپ و میدان را در اختیار داشتیم اما از این برتری استفاده نکردیم. در نیمه دوم فرصت های بسیار خوبی داشتیم اما از آنها نتوانستیم استفاده کنیم. دروازه‌بان بلاروس شب خوبی را پشت سر گذاشت و اجازه نداد دروازه‌اش باز شود. به هر حال این فوتبال است و انتظار چنین نتایجی هم وجود دارد.


 وی ادامه داد: در دیدار دوستانه اخیر خود برابر ایتالیا سه فرصت گلزنی را روی دروازه حریف خلق کردیم و هر سه فرصت به گل تبدیل شد اما در این دیدار چندین فرصت داشتیم که هیچ‌کدام به گل تبدیل نشد و این ناراحت کننده است. با وجود آنکه بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم اما نتیجه ناامید کننده بود در نیمه دوم بسیار بهتر از نیمه نخست ظاهر شدیم اما از این برتری خود استفاده نکردیم.

دشان در پایان گفت: می توانستیم بهتر از این باشیم. به هیچ وجه از نتیجه به دست آمده راضی نیستم. تیمی که می خواهد به پیروزی برسد باید از فرصت های خود به خوبی استفاده کند. تنها نمی توان با فرصت خوب و خلق موقعیت به پیروزی دست پیدا کرد. دو امتیاز ارزشمند را از دست دادیم. باید بگویم که بازی‌های سخت‌تری در انتظار ماست و نباید به راحتی امتیاز از دست دهیم.




انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار