شیراز؛

قاضی قلابی در چنگال عدالت

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان فیروزآباد از دستگیری فردی که با جعل عنوان یکی از قضات دادگستری شهرستان، اقدام به اغفال می کرد، خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سرهنگ حسین ارجمندمزیدی فرمانده نیروی انتظامی شهرستان فیروزآباد گفت: در پی دریافت مرجوعه قضائی مبنی بر اینکه فردی با جعل عنوان یکی از قضات شهرستان اقدام به کلاهبرداری از چند شهروند کرده، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.  

وی اظهار كرد: فرد کلاهبردار با مراجعه به چند نفر از بازاریان و کسبه خود را قاضی دادسرا معرفی و با اغفال سوژه های خود با خرید اجناس از شاكیان اقدام به کلاهبرداری و ارائه چک قلابی در قبال آن کرده و متواری می شد. 

 
به گفته سرهنگ ارجمند مزیدی، ماموران با تجزیه و تحلیل اطلاعات مردمی و تلاش شبانه روزی، سرانجام متهم را شناسایی و طی یک عملیات ضربتی وی را دستگیر کردند و متهم به 250 میلیون ریال خرید با عنوان جعلی اقرار و روانه زندان شد.  

فرمانده نیروی انتظامی فیروزآباد با اشاره به اعتراف صریح متهم به بزه ارتکابی از عموم شهروندان درخواست كرد: در معاملات و خرید و فروش ضمن حفظ هوشیاری مانع رسیدن افراد شیاد به نیت پلیدشان شوند. 

انتهای پیام/ن
برچسب ها: قاضی ، قلابی ، چنگال ، عدالت ، شیراز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار