شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه 145.67 واحد رشد یافت.

دماسنج بازار سرمایه رشد کرد
به گزارش خبرنگار بورس،بانک وبیمه گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، در آغاز معاملات امروز بازار سرمایه دادوستد تعداد 157 میلیون سهم و حق تقدم به ارزش 248 میلیارد تومان در 10هزار نوبت به ثبت رسید. 
 
شاخص بورس نیز با رشد 27 واحدی به ارتفاع 76هزار و 874 واحد رسید که در مقابل نمادهای معاملاتی شبندر، خودرو، فاراک، خساپا، وپاسار، ومعادن، خگستر با رشد خود  بیشترین  تاثیر رو بر شاخص بورس گذاشتند. 
 
شاخص‌های اصلی بازار سرمایه هم روز مثبتی را پشت سر گذاشتند به‌طوری که شاخص قیمت (وزنی ــ ارزشی) 27واحد، قیمت (هم وزن) 42 واحد، و شاخص بازار اول 31 واحد و بازار دوم 18 واحد رشد داشته اند. 
 
بر اساس این گزارش در بازار فرابورس ایران هم  40 میلیون ورقه سهم به ارزش 154 میلیارد تومان در 4هزار نوبت، داد و ستد شد. 


تالار شیشه ای سبزشد

به گزارش خبرنگار بورس،بانک وبیمه گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، در جریان معاملات امروز بازار سرمایه دادوستد تعداد 893 میلیون سهم و حق تقدم به ارزش 1 میلیارد تومان در 34 هزار نوبت به ثبت رسید. 
 
شاخص بورس نیز با رشد 19 واحدی به ارتفاع 76هزار و 811 واحد رسید که در مقابل نمادهای معاملاتی شبندر، فاراک، خودرو، خساپا، وپاسار، اخابر با رشد خود و نماد کگل، با تاثیرمنفی  بیشترین  تاثیر را بر شاخص بورس داشتندد. 
 
شاخص‌های اصلی بازار سرمایه هم روز مثبتی را پشت سر گذاشتند به‌طوری که شاخص قیمت (وزنی ــ ارزشی) 19واحد، قیمت (هم وزن) 56 واحد، و شاخص بازار اول 19 واحد و بازار دوم 17 واحد رشد داشته اند. 
 
بر اساس این گزارش در بازار فرابورس ایران هم  164 میلیون ورقه سهم به ارزش 592 میلیارد تومان در 14هزار نوبت، داد و ستد شد.

شاخص بورس در پایان معاملات درخشید

به گزارش خبرنگار بورس، بیمه و بانک گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، در پایان معاملات امروز بازار سرمایه دادوستد تعداد 1 میلیارد سهم و حق تقدم به ارزش 1 میلیارد تومان در 51 هزار نوبت به ثبت رسید. 
 
شاخص بورس نیز با رشد 9 واحدی به ارتفاع 76هزار و 742 واحد رسید که در مقابل نمادهای معاملاتی شبندر، رانفور، فاراک، خودرو با رشد خود و نماد کگل، وغدیر، وپارس با تاثیرمنفی  بیشترین  تاثیر را بر شاخص بورس داشتند. 
 
 همچنین شاخص‌های اصلی بازار سرمایه هم روز مثبتی را پشت سر گذاشتند به‌طوری که شاخص قیمت (وزنی ــ ارزشی) 9واحد، قیمت (هم وزن) 50 واحد، و شاخص بازار اول 9 واحد و بازار دوم 11 واحد رشد داشته اند. 
 
بر اساس این گزارش در بازار فرابورس ایران هم  225 میلیون ورقه سهم به ارزش 779 میلیارد تومان در 20هزار نوبت، داد و ستد شد. 


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار