مدیر آموزش و پرورش شهرستان ارزوییه از کسب رتبه برتر استانی و راه یابی به مرحله کشوری هجدهمین جشنواره جوان خوارزمی توسط دانش آموزان این شهرستان خبر داد.

درخشش دانش آموزان ارزوییه در هجدهمین جشنواره جوان خوارزمیبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان؛ محمود بهرامی گفت: فاطمه بهاری با طرح برش پلاستیک کشت های زیر پلاستیکی رتبه برتر استانی را از آن خود کرد و به مرحله کشوری راه یافت.

وی افزود: این دانش آموز موفق به طراحی و ساخت دستگاهی برای تسهیل مرحله تیغ زنی برش پلاستیک کشت های زیر پلاستیکی مانند هندوانه، خربزه، خیار،توت فرنگی و غیره شده است.

بهرامی خاطر نشان کرد: همچنین دانش آموزان زینب شاهسون و مهلا زنگنه با طرح آداب و رسوم، لهجه و گویش مردم شهرستان ارزوییه رتبه برتر استانی را از آن خود کردند و به مرحله کشوری راه یافتند.

وی تصریح کرد: این دانش آموزان برای نخستین بار مجموعه ای مکتوب از آداب و رسوم، گویش و لهجه مردم شهرستان ارزوییه را گردآوری کردند.

گفتنی است: طرح های نامبرده در مرحله غیر حضوری کشوری نمره عالی کسب کرده و هم اکنون دانش آموزان برای دفاع حضوری به تهران اعزام شده اند.

انتهای پیام/ ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار