4 بازیکن تیم ملی در خطر محرومیت

چهار بازیکن تیم ملی فوتبال کشورمان در خطر محرومیت از دیدار مقابل کره جنوبی در رقابت های مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه قرار گرفتند.

4 بازیکن تیم ملی در خطر محرومیتبه گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تعداد بازیکنان تک اخطاره تیم ملی کشورمان در رقابت های مرحله مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه به عدد 4 رسید و منتظری، دژاگه، رضاییان و امیری با دریافت کارت زرد مقابل ازبک ها از حضور در دیدار مقابل شاگردان اشتیلیکه محروم می شوند.

در بازی تیم های ملی ایران و قطر در تهران، سه کارت زرد نصیب ملی پوشان ایران شد و  پژمان منتظری، اشکان دژاگه و رامین رضاییان سه اخطاری تیم ملی کشورمان برابر عنابی ها بودند.

همچنین این اتفاق در بازی برابر چین نیز یک بار اتفاق افتاد و وحید امیری تنها بازیکن تیم ملی بود که توسط داور اردنی میدان جریمه شد و کارت زرد دریافت کرد.

بدین ترتیب تعداد بازیکنان تک اخطاری ایران به عدد 4 رسید و با توجه به درپی بودن بازی با کره جنوبی، امیری، دژاگه، رضاییان و منتظری باید در بازی برابر ازبکستان احتیاط لازم را به خرج دهند تا بازی حساس تیم ملی  مقابل کره ای ها را در تهران از دست ندهند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار