نماینده مردم رشت می گوید: فقدان فعالیت شورای اقتصاد در تصمیم‌گیری‌های کلان اقتصادی سال‌های اخیر، جای سوال دارد.

"غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی" نماینده مردم رشت در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان با اشاره به فقدان فعالیت و تصمیمات شورای اقتصاد در کشور گفت: در حال حاضر، برنامه ششم توسعه در مجلس در حال بررسی است و این جای سوال دارد که این برنامه چرا به تصویب شورای اقتصاد نرسیده است؟

وی افزود: توجه به تصمیمات شورای اقتصاد در فعالیت‌های کلان اقتصادی امری، ضروری است.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس تأکید کرد: جایگاه شورای اقتصاد در کشور، رو به فراموشی است که این امر قطعاً مسئولین کشور را در تصمیم‌گیری‌ها دچار مشکل خواهد کرد.

جعفرزاده ایمن‌آبادی با اشاره به جایگاه شورای اقتصاد در کشور تأکید کرد: معتقدم ما نباید حتی یک لیوان آب بدون اجازه شورای اقتصاد بخوریم، این در حالی است که برخی تصمیمات کلان اقتصادی در سال‌های اخیر بدون مجوز شورای اقتصاد گرفته شده است.

عضو فراکسیون مستقلین ولایی مجلس دهم در ادامه، با اشاره به توجه فراکسیون متبوع خود به نقش شورای اقتصاد در تصمیمات کلان اقتصادی، بیان داشت: کمیته اقتصادی فراکسیون مستقلین قصد دارد در نخستین جلسه خود برای بررسی برخی موارد از اعضای شورای اقتصاد و همچنین وزیر اقتصاد دعوت به عمل بیاورد.

این نماینده مجلس در پایان تأکید کرد: قطعاً به دنبال این هستیم تا فعالیت شورای اقتصاد را به روند سابق خود بازگردانیم، چراکه هر گونه فعالیت و اقدام اقتصادی در کشور نیازمند مجوز این شورا است.

انتهای پیام/

برچسب ها: مجلس ، شورای اقتصاد ، دولت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار