استاندار هرمزگان امروز با حضور در مرکز سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت پاسخگوی درخواستهای مردمی بود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بندرعباس، جاسم جادری استاندار هرمزگان گفت : امسال 8 هزار و 529 درخواست مردمی در سامانه سامد هرمزگان به ثبت رسیده است.
وی افزود : از این شمار بیش از 300 مورد از تماسها پیگیری شدو به نتیجه رسیده است.
استاندار هرمزگان گفت : امروز نیز در یک نشست سه ساعته 22 تماس با این سامانه برقرار شد و مردم از شهرستانهای مختلف مشکلات و درخواستهای خود را مطرح کردند.
جادری افزود : سامانه سامد پل ارتباطی مردم با مسئولان است که نیازهای ، درخواستها و مشکلات مردم را رسیدگی و پیگیری می کند.
وی با بیان اینکه زمان رسیدگی و پاسخ دستگاههای اجرایی مربوطه به درخواستهای مردمی  10 روز است گفت: درخواستهای مردمی پس از تماس با شماره تلفن 111 به ارجاع داده می شود.
بیشتر درخواستهای مردم در بخشهای آب روستایی ، مسکن مهر ، روشنایی معابر ، مشکل آنتن دهی تلفن همراه در روستاها ، طرحهای هادی روستایی بود.
انتهای پیام /ع
برچسب ها: سامد ، جادری ، دستگاه ها ، معابر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.