رئیس اداره آموزش و پرورش هندیجان گفت: مدارس هیات امنایی برای ایجاد عدالت آموزشی در کنار مدارس عادی فعالیت می کنند تا زمینه انتخاب مدرسه برای دانش آموز فراهم باشد

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،خسرو حیاتی رئیس اداره آموزش و پرورش هندیجان اظهار کرد: کیفیت آموزشی در مدارس هیات امنایی مورد اقبال و پذیرش اولیای دانش آموزان قرار گرفته و 400 دانش آموز هندیجانی از ابتدای مهرماه در دو مدرسه پسرانه و دخترانه متوسطه اول این شهرستان مشغول به تحصیل می شوند.

حیاتی افزود: ظرفیت پذیرش دانش آموز در مدارس هیات امنایی به دلیل درخواست های زیاد اولیا و کمبود این مدارس در شهرستان با محدودیت مواجه است.

وی ادامه داد: مجوز مدارس هیات امنایی با درخواست انجمن اولیا مدرسه به آموزش پرورش شهرستان و پس از طرح در شورای معاونان و شورای آموزش پرورش صادر می شود.

رئیس اداره آموزش و پرورش هندیجان ادامه داد: تسهیلات لازم برای تحصیل فرزندان فرهنگیان به صورت رایگان و برای خانواده های مددجویان کمیته امداد و بهزیستی و محرومان با تخفیف ها و حداقل هزینه در این مدارس فراهم شده است.

حیاتی گفت: هزینه ای که از دانش آموزان در این مدارس دریافت می شود با یک برنامه ریزی مدون برای ارتقای برنامه ها و کیفیت بخشی خدمات از جمله برگزاری کلاس های کمک آموزشی مصرف می شود.

شهرستان هندیجان با 45 هزار نفر جمعیت در جنوب خوزستان واقع شده و هفت هزار دانش آموز آن در 71 مدرسه مشغول به تحصیل هستند.

انتهای پیام /م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.