معاون برنامه ریزی و تو سعه امور شوراها شهرداری تهران گفت: نمی‌دانم چرا یک جریان ضد انقلابی علیه مدیریت شهری در حال شکل گرفتن است و ما باید در خصوص آن همچنان محکوم بمانیم.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، ناصر امانی معاون برنامه ریزی و توسعه امور شوراها شهرداری تهران در دویست و هشتاد و نهمین جلسه علنی شورای شهر تهران در پی اظهارات حافظی رئیس کمیسیون سلامت شورای شهر تهران اظهار داشت: بیش از 2هفته است که یک جریان ضد انقلابی در خارج از کشور به بهانه یک خبر مجهول و سوال یک بازرس از مدیران شهرداری تهران شکل گرفته و بنده از شما در خصوص این تذکر تعجب می‌کنم. 
 
وی افزود: قرار بود یک بازرس از مدیران شهرداری تهران سوالاتی را بپرسد و پس از تجزیه و تحلیل آن را در غالب یک گزارش به سازمان بازرسی ارجاع دهد اما شاهد هستیم که در حال حاضر این موضوع به یک گزارش علیه شهرداری و مدیریت شهری تبدیل شده است. 
 
معاون شهردار تهران با بیان اینکه نمی‌دانم چگونه این سوال‌ها به دست سایت‌ها رسیده است، گفت: بیش از 2 هفته است که عده‌ای اعتماد مردم را زیر سوال برده ‌اند و به همین دلیل  در بمباران‌های تبلیغاتی شب گذشته یکی از مدیران شهرداری در برنامه صداو سیما حضور پیدا می‌کند تا به تمام ابهامات پاسخ دهد. 
 
امانی با بیان اینکه نباید اجازه داده شود حال که در آستانه انتخابات قرار داریم مورد حمله بیگانگان قرار گیریم، تصریح کرد: با تمام هجمه‌هایی که علیه مدیریت شهری می شود، نمیدانم چگونه شهرداری باید سکوت می‌کرد و محکوم باقی می‌ماند.
 
وی با تأکید براینکه حیثیت 150 تن از مدیران شهرداری تهران در گزارش شب گذشته معاون شهردار با رقم و استناد به قانون به پا شده است، تصریح کرد: نباید در خصوص این موضوعات قضاوت زود هنگام شود چرا که تنها نهادی که می‌تواند نسبت به این موضوعات قضاوت کند قوه قضاییه است. 
 
معاون شهردار تهران با بیان اینکه ما به عنوان شهرداری یک زمینی را در اختیار یک تعاونی گذاشته‌ایم، افزود: این تعاونی حق فروش، اجاره و هرگونه اقدام دیگری را داشته است چرا که بدون تردید ما بر اساس قانون عمل کرده‌ایم. 
 
وی  با اشاره به گزارش تلفیق سال 90 گفت: گزارش تلفیق سال 90 به تصویب شورای شهر رسیده و ما بعد از گذشت 5سال اشکالات فنی زیادی در خصوص آن مطرح کرده‌ایم. 
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار