سال تحصیلی جدید مجتمع آموزش عالی مشهد امروز با حضور تولیت آستان قدس رضوی، دانشجویان و اساتید اغاز شد.

آغاز سال تحصیلی مجتمع آموزش عالی مشهد با حضور تولیت آستان قدس رضویبه گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی با تبریک آغاز سال تحصیلی جدید به اساتید و دانشجویان این مجموعه گفت: دانش و علم آموزی باید انسان را به سوی توحید هدایت کند و در هر قسمت از آن تکبیر و تسبیح الهی باشد تا انسانی موحد ساخته شود. وی ادامه داد: علم مطبوع علمی است که در سرشت انسان قرار بگیرد و عالمان باید رفتار عملی نیز داشته باشند.
تولیت آستان قدس رضوی افزود: مجموعه جامعه المصطفی العالمیه از برکات الهی است که طالبان علم از سراسر عالم در آن گردآمده اند تا در مکتب اهل بیت رشد پیدا کنند تا بتوانند منشا خیر و برکتی در کشورشان شوند.
وی ادامه داد: در حال حاضر با وجود این همه تفکرات انحرافی و تکفیری که هدف آنها نابودی اسلام است نیازمند طلبه هایی هستیم که که با معنویت و استفاده از علم و حکمت اهل بیت و بویژه امام رضا (ع) به گسترش اسلام حقیقی در جهان بپردازند.
در پایان این مراسم از ۱۵ نفر از طلبه های ممتاز خواهر و برادر در زمینه های فرهنگی،علمی و آموزشی از کشورهای مخدرف قدرانی شد.
گفتنی است مجتمع آموزش عالی مشهد مقدس با داشتن ۱۵۰۰ دانشجوی خارجی از ۶۳ کشور نقش بسیار مهمی در گسترش فرهنگ اسلامی در جهان دارد.
انتهای پیام// ا.ز

برچسب ها: آغاز ، آموزش ، عالی ، مشهد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.