معاون اقتصادی و توسعه منابع استانداری از حمایت ویژه مدیریت ارشد استان از برندهای برتر خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ به نقل از واحد خبر روابط عمومی و امور بین الملل استانداری کرمانشاه؛ معاون اقتصادی و توسعه منابع استانداری از حمایت ویژه مدیریت ارشد استان از برندهای برتر و موفق کرمانشاهی در عرصه‌های های مختلف خبر داد.

رحیمی گفت: استان کرمانشاه دارای واحدهای تولیدی موفقی است که نه تنها در بازارهای استان بلکه در سطح کشور و کشور همسایه نیز حضوری موفق و اثرگذار دارند و یک برند شناخته شده محسوب می شوند.

این مدیر ارشد اقتصادی خاطرنشان کرد: اگر کوچکترین وقفه ای در روند عرضه کالاهای تولیدی توسط این برندها ایجاد شود، به سرعت بازارهای هدف توسط رقبا تسخیر می شوند و در ادامه جبران اینکار بسیار دشوار خواهد بود.

وی افزود: خوشبختانه در برخی حوزه های تولیدی از جمله لبنیات شاهد شکل گیری زنجیره تولید تا صادرات هستیم و برندهای برتر این حوزه در فروشگاه های بزرگ کشور و بازار عراق عرضه می شوند و بسیار موفق ظاهر شده اند.

 رحیمی تصریح کرد: لبنیات از جمله حوزه هایی است که دارای کمترین حاشیه سود می باشد و در این شرایط باید واحدهای فعال در این عرصه به شکل مناسبی مورد حمایت قرار گیرند.

معاون اقتصادی و توسعه منابع استانداری افزود: باید تلاش کنیم با در اختیار قرار دادن وام های کم بهره بستری را فراهم کنیم تا این مجموعه ها در کنار ادامه فعالیت، بتوانند مجموعه خود را توسعه دهند.

این مدیر ارشد اقتصادی با تاکید بر این نکته که بانک ها باید از واحدهای تولیدی موفق به شکل ویژه حمایت کنند در ادامه اظهار داشت: این حمایت ها باعث می شود واحدهای موفق بتوانند در سطح بازار با رقبای خود رقابت کنند و به توسعه فعالیت های خود بپردازند.

 رحیمی ادامه داد: آزادکردن وثیقه های مازاد نیاز از سوی بانک ها از سیاست های حمایتی از واحدهای تولیدی است که با جدیت انجام می شود.

در این نشست مشکلات تعدادی از حوزه های تولیدی و صنعتی با حضور بانک های مرتبط مورد بررسی قرار گرفت و تصمیم های حمایتی لازم در این زمینه اتخاذ شد.


انتهای پیام/پ

برچسب ها: کرمانشاه ، حمایت ، ارشد ، برتر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.