فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت فاطمه (س) شهر بافران – نایین از برگزاری اولین جشنواره غذای سالم به مناسبت سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و فاطمه زهرا(س) در این شهر خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،طاهره پوربافرانی ضمن تبریک سالروز پیوند آسمانی بااشاره به برگزاری اولین جشنواره غذای سالم با عنوان غذاهای محلی با حضور مسئولین شهر و خواهران بسیجی هدف از برگزاری این جشنواره را رویکرد سبک زندگی اسلامی و ترویج فرهنگ تغذیه سالم عنوان نمود.
وی افزود : در این جشنواره 15 نوع غذای متفاوت که توسط 15 بانوی آشپز با تزئینات و سفره های سنتی در معرض دید عموم قرار گرفت.
فرمانده بسیج خواهران در ادامه گفت : در این جشنواره انواع شیرینی‌های محلی،میرزاقاسمی ، اشکنه ،دسرهای محلی،کالاجوش وغذاهای جدید محلی به نمایش گذاشته شد.
وی به اهمیت غذای سالم تصریح کرد: در این جشنواره کارشناس تغذیه حدود 10نوع غذا را سالم تشخیص داد و در نهایت از 3 نفر برتر تقدیر شد.
پوربافرانی در پایان ضمن تشکر از شرکت کنندگان در این جشنواره اظهار کرد: با برگزاری این جشنواره ها و تقدیر از فعالان و معرفی روش های صحیح پخت و پز، آگاه سازی ازاصول مصرف و توجه به آسیب های برخی مواد غذایی ناسالم در میان مردم می توان امیدوار بود بانوان را در این راستا همیار و همراه نمود.


انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.