تهیه کننده فیلم «من» گفت: نوگرا بودن، ساختار و کیفیت فیلمنامه این اثر باعث استقبال مخاطب شده است.

سعید سعدی تهیه‌کننده سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص رضایت از اکران فیلم سینمایی «من» ساخته سهیل بیرقی گفت: اکران «من» رضایت بخش است و اکران بدی ندارد. از طرفی فیلم مورد استقبال مخاطبان قرار گرفته که باعث خوشحالی است.

وی درباره علت موفقیت «من» در گیشه عنوان کرد: کیفیت ساختار، حضور بازیگران، جذابیت فیلمنامه و ساختار جدید باعث شد زحمات گروه سازنده جوان آن به ثمر بنشیند و تاثیرگذاری قابل قبولی روی مخاطبان بگذارد.

سعدی در پاسخ به این سوال که چه باید کرد تا تولید آثار سینمایی به سمت نوگرایی و ساختار جوان برود، اظهار داشت: با توجه به شرایط فرهنگی که در حال رشد و تغییر و تحول است. ما هم باید امکانات، تجهیزات و ... برای خلاقیت و نوآوری در سینما بخصوص برای نسل جوان به وجود بیاوریم. اینگونه می‌توانیم در تولید آثار جدید، تاثیرگذار و جذاب برای مخاطب موفق باشیم.

وی افزود: جدا از امکانات و تجهیزات، باید در مرحله تحقیق و پژوهش -که از ارکان اصلی در تولید فیلم‌های سینمایی است- بستر مناسب فراهم شود تا به نتایج مطلوبی برسیم.

سعدی در خصوص آخرین وضعیت مجموعه تلویزیونی «گشت ویژه» به کارگردانی مهدی رحمانی خاطرنشان کرد: در مرحله نهایی تصویربرداری هستیم و همزمان برخی از کارهای فنی را نیز انجام می‌دهیم. در تلاش هستیم تا فاز اول آن را به مناسبت هفته ناجا برای شبکه اول سیما آماده کنیم.



انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.