سامانی به باشگاه خبرنگاران خبر داد

آغاز ملزومات انتخاباتی در ساختمان فاطمی/ وزارت کشور در انتظار اعلام اعضای هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات در مجلس است


قائم مقام وزیر کشور در امور مجلس گفت: وزارت کشور در انتظار اعلام اعضای هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات در مجلس است.


ملزومات انتخاباتی در ساختمان فاطمی آغاز شده است/ وزارت کشور در انتظار اعلام اعضای هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات در مجلسسید سلمان سامانی سخنگوی وزارت کشور در گفتگو با خبرنگار حوزه وزارت کشور گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان با اشاره به آخرین  اقدامات وزارت کشور برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری سال آینده گفت: این همه پرسی با مشارکت و همکاری شورای نگهبان در حال بررسی است.

وی با مهم دانستن انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا گفت: در انتظار تشکیل هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات در مجلس هستیم تا اعضای آن انتخاب شوند، همچنان آماده‌ایم تا پس از تشکیل این هیئت مباحث مربوط به انتخابات شوراها پس از جمع بندی بررسی شود.

سامانی اضافه کرد: ما همواره بر اساس توافقات انجام شده در هیئت مرکزی انتخابات برنامه‌های انتخاباتی را پیش خواهیم برد، بر این اساس وزارت کشور برنامه ریزی‌ها، زمانبندی‌ها، پیش بینی‌ها و ملزومات اساسی را شروع کرده است.

سخنگوی وزارت کشور همچنین بر اولویت لایحه جامع انتخابات تاکید کرد و گفت: راهکارهایی در این لایحه در نظر گرفته شده که منجر به قانونمند شدن هزینه‌های انتخاباتی می‌شود.

گفتنی است، لایحه جامع انتخابات هفته گذشته از سوی وزیر کشور تقدیم دولت شد تا پس از بررسی  در هیئت وزیران به مجلس شورای اسلامی ارسال شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار