تیم ملی فوتبال افغانستان در دیداری تدارکاتی در مقابل تیم ملی فوتبال لبنان تن به شکست داد.

شکست بازیکنان افغانستان با نتیجه 2- 0 مقابل تیم ملی لبنان + فیلم
به گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران، تیم ملی فوتبال افغانستان در دیداری تدارکاتی مقابل تیم ملی فوتبال لبنان قرار گرفت.

دیدار دو تیم از ساعت ۱۷ به وقت کابل در ورزشگاه شهر طرابلس با حضور اندک هواداران با قصاوت یعقوب ابراهیم داور اردنی آغاز شد که در نهایت تیم لبنان با نتیجه ۲ بر ۰ صاحب سه امتیاز این دیدار تدارکاتی شد.

در نیمه نخست این دیدار افغانستان یک موقعیت جدی داشت که ضربه سر خیبر امانی پس از واکنش درواه بان لبنان به تیر دروازه خورد و برگشت داده شد. در ادامه نیز یاران لبنان موقعیت های پراکنده ای روی دروازه افغانستان داشتند ما در نهایت موفق به گل زنی نشدند و دو تیم با تساوی بدون گل به رختکن رفتند.

در نیمه دوم نیز بازی سرد و بی روح دو تیم ادامه داشت تا این که در دقیقه ۵۹ بازیکن تعویضی تیم لبنان دروازه اویس عزیزی را باز کرد. سونی سعد در بدو ورود به میدان، روی حرکت خوب حسن ماتوک موفق شد گل اول این دیدار را به ثمر برساند.

دیگر اتفاق مهم این دیدار اخراج میلاد انتظار مدافع افغانستان بود. این بازیکن پس از خطا به روی محمد ابراهیم کارت زرد دومش را گرفت و از بازی اخراج شد.

پس از ۱۰ نفره شدن افغانستان نیز حملات لبنان به روی دروازه عزیزی شدت گرفت تا این که در ۹۳ این دیدار لبنانی ها روی خطای سید محمد هاشمی صاحب یک ضربه پنالتی شدند که این ضربه توسط حسن ماتوک کاپیتان تیم ملی فوتبال لبنان به گل تبدیل شد.

لازم به ذکر است که افغانستان نیز پس از اخراج میلاد انتظاری فرصت های اندکی را برای به تساوی کشاندن بازی روی دروازه لبنان ایجاد کرد اما ناهماهنگی و عدم تجربه بازیکنان جدید افغانستان باعث به حدر رفتن این موقعیت ها شد.

در نهایت لبنان موفق شد در این مسابقه با نتیجه ۲ بر ۰ مقابل افغانستان به برتری برسد.


لینک دانلود
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار