نکویی بر سکوی سوم مسابقات قهرمانی کامپوند کشورقرار گرفت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، این مسابقات به مدت سه روز در مجموعه ورزشی جهان پهلوان تختی شهر جلفا با حضور 170 ورزشکار در قالب 19 تیم از استان های کشور در دو بخش بانوان و آقایان در رشته های ریکرو و کامپوند برگزار شد.

در رشته کامپونداین مسابقات، مجید کیان از اصفهان به عنوان قهرمانی دست یافت و فرهاد محمدی از اصفهان دوم و حمزه نکویی از کرمان مقام سوم را به دست آوردند.

سال 2013 بود که جریان قوتو و حمزه نکویی بر سر زبانها افتاد ، حمزه نکویی که سال 2013 در مسابقات قهرمانی آسیا (چین تایپه) به عنوان نخست دست یافت به خاطر مثبت شدن تست دوپینگ برای مدت دو سال از حضور در میادین محروم شد و به همین دلیل مدال طلای وی پس گرفته و رده بندی قهرمانی آسیا نیز تغییر کردو پس از آن بود که بحث استفاده وی از قوتو در مجامع پر شد و بسیاری از افراد نه تنها به وی کمکی نکردند بلکه همین موضوع دستمایه خنده خودکرده بودند .

اما هم اکنون پس از گذشت 3 سال در مسابقات قهرمانی کشور که با حضور 190 ورزشکار از 19 استان برگزار شد ، حمزه نکویی موفق شد در قسمت کامپوند به مقام سوم مسابقات دست یابد تا به نوعی نشان دهد که برای اعاده حیثیت تمرین کرده است و قصد بازگشت به دنیای قهرمانی دارد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۰ ۱۷ شهريور ۱۳۹۵
چرا کرمانی؟!! ..ایشون زرندی هستن نه کرمانی
آخرین اخبار