تیم دانشگاه کردستان قهرمان مسابقات دسته سه والیبال دانشجویان دختر دانشگاه آزاد اسلامی کشور در سمنان شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، رئیس شورای ورزش دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان با بیان اینکه، تیم دانشگاه کردستان توانست تیم دانشگاه علوم تحقیقات تهران را با نتیجه 2 بر صفر شکست دهد و به مقام اول دست یابد، افزود: به این ترتیب 2 تیم کردستان و علوم تحقیقات تهران به عنوان 2 تیم برتر دسته سه، به مسابقات لیگ دسته 2 در سال آینده راه یافتند.
علی دوستی تصریح کرد: تیم نجف آباد نیز 2 بر صفر زنجان را شکست داد و این 2 تیم نیز در جایگاه سوم تا چهارم مسابقات دسته سه والیبال دانشجویان دختر دانشگاه آزاد اسلامی کشور قرار گرفتند.
وی افزود: تیم دانشگاه کردستان 2 بر صفر بر تیم زنجان غلبه کرد و تیم دانشگاه علوم و تحقیقات 2 بر یک بر تیم نجف آباد پیروز شد و در نتیجه تیم های کردستان و علوم و تحقیقات به بازی نهایی راه یافته بودند.
دوستی یادآور شد: روز شنبه سیزدهم شهریور ماه تیم های کردستان، زنجان، علوم و تحقیقات تهران و نجف آباد به ترتیب تیم های خراسان جنوبی، مرکزی، قم و سمنان را با نتیجه 2 بر صفر شکست دادند و به مرحله نیمه نهایی راه یافته بودند.
گفتنی است ؛ این دوره از مسابقات با حضور 11 تیم از زنجان، سمنان، همدان، خراسان جنوبی، کردستان، قزوین، قم، کهگیلویه و بویراحمد، مرکزی و تیم های دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم وتحقیقات تهران و واحد نجف آباد به عنوان واحد های مستقل برگزار شد.
مسابقات دسته سوم والیبال دانشجویان دختر دانشگاه آزاد اسلامی از یازدهم شهریور 95 آغاز شد و امروز با اعلام نتایج به کار خود پایان داد.
انتهای پیام / ه
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.