نماینده ولی فقیه در استان خوزستان گفت: در نظام جمهوری اسلامی بازرسی جزو قانون و مقدسات است، اما مقدس‌تر از قانون همین موازین شرع است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،آیت‌الله  موسوی‌جزایری نماینده ولی فقیه در استان خوزستان درمراسم تودیع و معارفه روسای سابق و جدید سازمان بازرسی استان خوزستان که در محل سالن اجتماعات مجتمع قضایی شهید تندگویان اهواز برگزار شد اظهار کرد: مسؤولان در وظایف محوله نباید نه افراط کنند و نه تفریط، چراکه این امور سبب از بین رفتن انگیزه کار خواهد شد.

وی با اشاره به دستور امام علی(ع) به مالک اشتر پس از تقسیم وظایف در بین یاران امام علی(ع) مبنی بر اینکه بر کار بازرسان و کسانی را که مسئول کردی نظارت کن، بیان داشت: وظیفه نظارت و بازرسی علاوه بر اینکه قانونی است یک وظیفه شرعی است.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان با بیان اینکه در برخی مواقع باطن بهتر از ظاهر است و برعکس، افزود: بازرسی کشف باطن است.


وی در پایان گفت: برای داشتن جامعه رو به رشد باید بدون افراط و تفریط امور را نظارت کرد تا ضمن تضمین حقوق همه افراد جامعه، رضایت‌مندی آنها را جلب کرد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار