رئیس سازمان مردم نهاد وزارت بهداشت و علو م پزشکی گفت: یکی از ارکان توسعه پایدار در جامعه وبرابری اجتماعی گروه های مردم نهاد هستند.

جمالی در حاشیه مراسم افتتاح بیمارستان طالقانی و کلنگ زنی طب تصویری در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد افزود : این گروه ها باید در تربت جام توسعه یابدوکمبو دها و محرومیت را با همکاری مردم برای ار تقاء پزشکی شهر ستان تلاش وافری داشته باشند.

وی با اشاره به برخی کمبودها در این شهرستان گفت:تربت جام با جمعیت 300هزار نفری و دوری از مرکز نیاز مند توسعه در زمینه امکانات پزشکی است و باید سمن ها بیشتری ایجاد شود تا بتوانند عدالت اجتماعی در منطقه فراهم شود واین تعداد در تربت جام به اندازه انگشتان یک دست هم نمی رسد وباید برای ایجاد این سمن ها با همکاری این سازمان تقویت بیشتری صورت پذیرد.

رئیس سازمان مردم نهاد وزارت بهداشت و علو م پزشکی افزود: خیرین سلامت تربت جام طی عمر 5 ساله خود توانسته اند خدمات شایسته ای برای حوزه درمان انجام داده است و امید میرود با حضور خیرین سلامت همچمون احمد سراج احمدی که هزینه 10 میلیاردی طب تصویری در تربت جام را کلنگ زنی کرده اند که این مبلغ رقم بزرگی است و بتوانیم در جهت رفاه عمومی گامهای اساسی برداریم .

دکتر جمالی با اشاره به به جایگاه معنوی خیرین در جامعه اظهار داشت : خیرین باهوش ترین افراد جامعه هستند واقامتگاه اخروی انان بهشت خواهد بود وضروری است که اداره و مدیریت غیر حاکمیتی را به مردم وخیرین سپرده شود تاخدمت به مردم بر اساس نیاز ان منطقه شناسایی و ایجاد گردد.

وی گفت : بدون شک سازمانهای مردم نها د در خدمت به مردم موفق هستند که متاسفانه این تعداد در تربت جام کم بوده و قول خواهم داد که با حداقل امکانات وبا همکاری سمن های تهران در تربت جام هم چنین سمن هایی ایجاد کنیم که برکات زیادی برای شهرستان خواهد داشت.

انتهای پیام//س.ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.