درمنطقه مرزی گنبدکاووس سیگار، مشروبات الکلی و داروی قاچاق کشف شد.


به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، فرمانده هنگ مرزی اترک گلستان گفت: در یک هفته گذشته با تلاش و اقدامات پلیسی ماموران هنگ مرزی اترک  یکهزار و 750 بسته سیگار، 16 لیتر مشروبات الکلی خارجی و 433 قلم داروی قاچاق و قرص ترامادول خارج از شبکه توزیع بهداشت و درمان، کشف و ضبط شد.

سرهنگ علی احمدزاده افزود: سیگارهای خارجی کشف شده از چهار تبعه ترکمنستانی بود که درقالب تجارت چمدانی قصد وارد کردن این سیگارها را به کشور داشتند.

احمد زاده درخصوص کشف 433 قلم داروی قاچاق خارج از شبکه توزیع بهداشت و درمان نیز،اضافه کرد: با دستور مقام قضایی، این داروها از منزل شخصی 58 ساله از کسبه بازارچه مرزی اینچه برون ساکن روستای تنگلی کشف و ضبط شد.

وی ادامه داد: متهم این پرونده که این داروها و نیز قرص های روان گردان را در بازارچه مرزی به فروش می رسانده است، نیز دستگیر و تحویل مرجع قضایی شد.

هنگ مرزی اترک در استان گلستان که مقر آن در گنبدکاووس مستقر است، مسوولیت حراست از مرزهای خاکی جمهوری اسلامی ایران با ترکمنستان به طول 348 کیلومتر را درمحدوده چهار شهرستان گنبدکاووس، گمیشان، آق قلا و مراوه تپه بر عهده دارد و مرزبانی درجه یک محسوب می شود.





انتهای پیام/ا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.