رئیس هیات فوتبال استان آذربایجان‌شرقی از موافقت‌ شورای تامین برای برگزاری بازی تراکتور‌سازی و پرسپولیس دز ورزشگاه اختصاصی تبریز خبر داد.

ورزشگاه اختصاصی تبریز میزبان بازی تراکتورسازی و پرسپولیس استجواد ششگلانی در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسا‌ل گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: موافقت شورای تامین تبریز جهت برگزاری بازی هفته پنجم در ورزشگاه اختصاصی تبریز را به سازمان لیگ برتر اعلام کردیم و این سازمان همنظر شورای تامین را تایید کرد.

وی در ادامه عنوان کرد: با توجه به ظرفیت ورزشگاه اختصاصی تبریز 5هزار بلیت فروخته شد و برای هواداران پرسپولیس هم 10 درصد از ظرفیت ورزشگاه را در نظر گرفتیم.

ششگلانی درباره وضعیت ورزشگاه یادگار امام تبریز گفت: مسئولان منتظر انتقال چمن به ورزشگاه یادگار امام تبریز هستند تا این ورزشگاه را تکمیل کنند. همچنین انتخاب چمن با کیفیت اولویت مسئولان ورزشگاه یادگار امام است.

رئیس هیات فوتبال استان آذربایجان‌شرقی در پایان خاطر نشان کرد: از هواداران تبریز تقاضا می‌کنم که به اندازه ظرفیت اختصاصی تبریز سکوها را پر کنند و مابقی هواداران از خانه‌هایشان این بازی را تماشا کنند.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.