ورود به عرصه های نوین تبلیغ یکی از نیازهای اساسی در راستای توسعه و تبلیغ دین است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مجید شجاعی رییس اداره فرهنگی هنری دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان با اعلام این خبرگفت: در راستای توسعه روش های تبلیغی و ورود به عرصه های نوین تبلیغ، دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان اقدام به جذب و گزینش مبلغان هنرمند و فعالان عرصه رسانه و فضای مجازی نموده است.

وی ادامه داد: اتمام پایه شش حوزه یکی از شرایط ثبت نام است و کسانی که موفق به اتمام پایه چهار حوزه شده اند نیز به عنوان «بشیران نوین» جذب و ساماندهی می شوند.

شجاعی با بیان این که مبلغان هنگام ثبت نام باید گرایش خود را در سه موضوع هنر مکتوب، رسانه و فضای مجازی مشخص نمایند، افزود: آزمون شفاهی و عملی به صورت تخصصی و بر اساس عرصه های نوین تبلیغی، که توسط داوطلب انتخاب شده است، انجام و پس از قبولی در آزمون‌، شماره پرونده تبلیغی اختصاص می‌یابد.

رییس اداره فرهنگی هنری دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان خاطر نشان کرد: امکانی فراهم شده است تا طلابی که توانایی تبلیغ در این عرصه را ندارند و علاقه مند به یادگیری آن می باشند، در دوره های آموزشی کوتاه مدت و بلند مدت توانمند گردند.

وی افزود: دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان با درک ضرورت و حساسیت موضوع تبلیغ نوین گروهی و نهادینه کردن گروه های تبلیغی اقدام به تدوین اصول و معیارهای تبلیغ گروهی نموده است.

شجاعی گفت: یکی از سیاست های حاکم بر تبلیغ گروهی افزایش نقش و مشارکت سایر نهادها در فعالیت های فرهنگی و تبلیغی است و جریان سازی در راستای ترویج و توسعه باورها و آداب و سنن اسلامی با تبلیغ گروهی محقق خواهد شد.

وی تصریح کرد: هر مبلغ نوین می تواند در دو گروه تبلیغ نوین عضو و فقط در یک گروه تبلیغ نوین به عنوان مدیر گروه پذیرفته شود و افراد غیر طلبه نیز می توانند به عنوان اعضای همکار با گروه های تبلیغی همکاری داشته باشند.

گفتنی است ثبت نام برای طلاب خواهر و برادر آزاد بودن است و کلیه علاقه مندان می توانند تا پایان روز 20 مهر ماه سال جاری جهت ثبت نام به پایگاه اینترنتی مرسلات به نشانی www.Morsalat.ir مراجعه نمایند .



انتهای پیام/م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.