شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه 76.496 واحد کاهش یافت.

بورس همچنان عقب ماندبه گزارش خبرنگار بورس،بانک وبیمه گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، در آغاز معاملات امروز بازار سرمایه دادوستد تعداد 66 میلیون سهم و حق تقدم به ارزش 123 میلیارد تومان در 6 هزار نوبت به ثبت رسید. 
 
شاخص بورس نیز با افت 21.42 واحدی به ارتفاع 76هزار و 488 واحد عقبگرد کرد که بیشترین تاثیر منفی بر حرکت امروز دماسنج بازار سهام به نام نمادهای دتماد، دسینا شد و در مقابل نمادهای معاملاتی فاراک، خودرو، خساپا، فملی، ثفارس با رشد خود مانع ریزش بیشتر شاخص شدند. 
 
شاخص‌های اصلی بازار سرمایه هم روز منفی را پشت سر گذاشتند به‌طوری که شاخص قیمت (وزنی ــ ارزشی) 3واحد کاهش، قیمت (هموزن) 6 واحد رشد، و شاخص بازار اول 3 واحد کاهش و بازار دوم 2 واحد کاهش داشت. 

بر اساس این گزارش در بازارهای فرابورس ایران هم با جابجایی 12 میلیون ورقه به ارزش 55 میلیارد تومان در 2هزار نوبت، داد و ستد شد. 

تالار شیشه ای ترک خورد

به گزارش خبرنگار بورس،بانک وبیمه گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، در جریان معاملات امروز بازار سرمایه دادوستد تعداد 290 میلیون سهم و حق تقدم به ارزش 534 میلیارد تومان در 22هزار نوبت به ثبت رسید. 
 
شاخص بورس نیز با افت 13.24 واحدی به ارتفاع 76هزار و 496 واحد عقبگرد کرد که بیشترین تاثیر منفی بر حرکت امروز دماسنج بازار سهام به نام نمادهای حکشتی شد و در مقابل نمادهای معاملاتی شبندر، تاپیکو، فولاد، شبریز، فخوز، شپنا با رشد خود مانع ریزش بیشتر شاخص شدند. 
 
شاخص‌های اصلی بازار سرمایه هم روز منفی را پشت سر گذاشتند به‌طوری که شاخص قیمت (وزنی ــ ارزشی) 2واحد کاهش، قیمت (هموزن) 11.30 واحد رشد، و شاخص بازار اول 53.681 واحد کاهش و بازار دوم 5 واحد کاهش داشت. 

بر اساس این گزارش در بازارهای فرابورس ایران هم با جابجایی 90 میلیون ورقه به ارزش 384 میلیارد تومان در 7هزار نوبت، داد و ستد شد. 

بورس در پایان معاملات اوج گرفت

به گزارش خبرنگار بورس،بانک وبیمه گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، در پایان معاملات امروز بازار سرمایه دادوستد تعداد 873 میلیون سهم و حق تقدم به ارزش 1 میلیارد تومان در 37هزار نوبت به ثبت رسید. 

شاخص بورس نیز با  12.78 واحدی به ارتفاع 76هزار و 522 واحد رسید که بیشترین تاثیر منفی بر حرکت امروز دماسنج بازار سهام به نام نمادهای حکشتی، وغدیر شد و در مقابل نمادهای معاملاتی تاپیکو، شبندر، اخابر، شپنا، شبریز با رشد خود مانع ریزش بیشتر شاخص شدند. 
 
شاخص‌های اصلی بازار سرمایه هم روز منفی را پشت سر گذاشتند به‌طوری که شاخص قیمت (وزنی ــ ارزشی) 2واحد رشد، قیمت (هموزن) 11.398 واحد کاهش، و شاخص بازار اول 1 واحد رشد و بازار دوم 3 واحد رشد داشت. 

بر اساس این گزارش در بازارهای فرابورس ایران هم با جابجایی 341 میلیون ورقه به ارزش 1 میلیارد تومان در 13هزار نوبت، داد و ستد شد. 



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار