در نخستین همایش ملی صیانت از وقف، از حجّت الاسلام محمّد قاسمی زاده مدیر کل اوقاف کرمان و مدیران کل ادارات ثبت اسناد و منابع طبیعی کرمان،به جهت تلاش در اجرای صحیح تفاهم نامه سازمانی تجلیل شد.

تجلیل از مدیران کرمانی حوزه صیانت ازوقفبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان و به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمان، در این همایش که با رویکرد تثبیت مالکیّت موقوفات و اراضی ملّی در مشهد مقدس برگزار شد، آیت الله صادق آملی لاریجانی رئیس قوه قضاییه، حجت الاسلام و المسلمین محمّدی، نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه، رئیس سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور و رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشورحضور داشتند.

این همایش به همّت سازمان اوقاف و امور خیریه و با مشارکت سازمان ثبت اسناد و املاک و سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور برگزار شد.

اجرای تفاهم نامه مشترک سازمانی طی سالیان اخیر، از اهم فعّالیّت های سازمان اوقاف در جهت تثبیت اراضی موقوفات بوده است.این همایش به جهت ارئه گزارشی ازعملکرد آخرین تحوّل در وضعیت موقوفات کشور برگزارشد .

صیانت از وقف و حفاظت از حقوق اراضی وقفی یکی از دغدغه های اداره کل اوقاف کرمان بوده است که در این راستا اقداماتی چون: تفاهم نامه اجرایی، همکاری های مشترک با ادارات ثبت اسناد و منابع طبیعی استان، با تشکیل کمیسیون های تخصصی صورت گرفته است و اقدامات مهمی در احیاء و حفظ اراضی موقوفات کرمان انجام شده است.
انتهای پیام /ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار